"/""" Caro's Kaartjes: Maritieme verjaardagskaarten voor mannen

Pagina's

4 juli 2019

Maritieme verjaardagskaarten voor mannen

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Hallo allemaal,

Vind jij het ook zo lastig om leuke kaarten te maken voor mannen?
Ik had er altijd best wat moeite mee, maar met de Sailing Home bundle kun je echt te gekke kaarten maken voor mannen.

Voor deze kaartjes heb ik het anker meerdere malen op mijn witte papier gestempeld en zo zelf een design papier gemaakt. Dat vind ik altijd erg leuk om te doen. Het geeft zo snel een leuk effect.
Je zou dit met de Stamperatus kunnen doen, maar ik hou zelf erg van het ouderwets uit het handje stempelen. 

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Hetzelfde kaartje heb ik ook met een rood accent gemaakt. Dit geeft een iets frissere uitstraling dan het groen. Dat heeft mijn persoonlijke voorkeur, alhoewel ik het groen voor een man weer prefereer.

Welke vind jij leuker geworden?
De groene of de rode?

Eén van deze twee is onderweg naar mijn neef, die vandaag jarig is.
Ik hoop dat hij vandaag bij hem in de bus ligt.

Vandaag mag ik weer lekker aan de slag op mijn werk, maar mocht je lekker vrij zijn, geniet dan lekker van het mooie weer!

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:

Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel.
Stampin' Up!® producten bestellen kan via de webwinkel 
of mail je bestelwensen naar carooskaartjes@hotmail.nl






Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Betaling is mogelijk via bankoverschrijving, Tikkie of betaalverzoek.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}.


1 opmerking:

kaneeltje zei

Rood natuurlijk!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: