"/""" Caro's Kaartjes: Come Sail Away geld cadeaukaart

Pagina's

23 juni 2019

Come Sail Away geld cadeaukaart

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Hallo allemaal,

De afgelopen week was het even rustig op mijn blog, aangezien ik prioriteit moest geven aan wat persoonlijke zaken. Maar vandaag heb ik weer iets leuk om aan je te laten zien. 

Gisteren was het vriendje van Gio jarig en ik wilde een leuke kaart maken, om geld in te geven.

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Hiervoor heb ik een A4 (dik wit karton) door midden gesneden op 10,5 cm.
Aan de onderkant heb ik eerst een klein flapje gerild op 5 cm.
Met het flapje omgevouwen heb ik nog eens gerild op 12 m.
Dan hou je nog precies 1 cm over en dit heb ik afgesneden.
Zo kun je een een pocket kaart maken, waarin je leuk geld kunt weggeven.

In de pocket heb ik nog een bijpassend kaartje gemaakt, waar nog een persoonlijke felicitatie op geschreven kan worden aan de achterkant.

Zoals je ziet heb ik me lekker uitgeleefd binnen het Maritieme thema.

Hiervoor heb ik de Come Sail Away Suite gecombineerd met de Sea of Textures stempelset en de bijpassende Under the Sea dies (stansen). Deze twee sets vullen elkaar echt heel erg leuk aan.

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

De huidige sketch #194 van Global Design Project heb ik als uitgangspunt genomen voor dit kaartje.
Ik vind het altijd fijn om naar aanleiding van een sketch te werken. Dan heb je net even wat meer houvast en het wordt eigenlijk altijd wel iets leuks.



Terwijl ik deze blogpost aan het schrijven ben, zie ik opeens dat ik de color challenge van het Global Design Project van vorige week gewonnen heb. Nu mag ik bij de volgende kleuren challenge gast designer zijn. Wat ontzettend leuk zeg! Ik ben benieuwd...

Heb jij de winnende kaart gemist, dan kun je 'm alsnog bekijken, door {hier} te klikken.

Bij TGIF challenges is deze week een ribbon ruffles challenge. Dit gaf mij het idee om het grijze gestanste net door midden te knippen en in rouches achter de kaart te plakken. Dus voor mij geen lint ruffles maar een ruffled visnet. 

Ik heb ervoor gekozen om een klein beetje rood aan de kaart toe te voegen als extra accentkleur.
Maar ook omdat ik er graag een reep Tony Chocolonely chocolade bij wilde geven. 
Zo paste de kaart ook heel fijn bij de reep chocola.

Deze keer heb ik de chocolade niet ingepakt, want ik was zoals meestal het geval is, weer te laat begonnen en had wat last van een tijdslimiet. Dat mocht de pret verder niet drukken, want deze cadeaukaart is goed ontvangen tijdens het feest.

Ik wens je nog een hele fijne zondag en geniet lekker van het mooie weer.

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:
Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Betaling is mogelijk via bankoverschrijving, Tikkie of betaalverzoek.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}.

2 opmerkingen:

Cornelie zei

Onwijs leuk, altijd een zwak voor het martieme, zee dingen enz. tof vlopje heb je gemaakt!

Tami Hewlett zei

Love the ruffled net idea!!! Overall fantastic card!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: