"/""" Caro's Kaartjes: Shadowbox - het is een verslaving

Pagina's

27 maart 2019

Shadowbox - het is een verslaving

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo allemaal,

Oh oh, ik kan er niet genoeg van krijgen...van het maken van shadowboxen!
Zo leuk om te doen.
Volgens mij heb ik een nieuwe verslaving.

Eerder liet ik al twee andere leuke shadowboxen zien, die ik had gemaakt.
Mocht je deze blogposts gemist hebben, dan kun je {hier} en {hier} klikken om ze alsnog te bekijken.

Deze keer heb ik leuke embellishments ingepakt.
Een leuke weggever aan een creatieve vriendin.

Het doosje heb ik deze keer in gekleurd karton gemaakt, passend bij het design papier.
Het is zo fijn, dat Stampin' Up!® met kleurenfamilies werkt.  Zo hoef je nooit te zoeken of de kleur van je karton wel goed bij het design papier past, want het is gewoon dezelfde kleur.

Dit is één van de dingen die ik zo fijn vindt aan de producten van Stampin' Up!®. 
Het past zo lekker bij elkaar!

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Aangezien het papier al druk genoeg was en mooi van zichzelf, besloot ik om er niet teveel toeters en bellen op te plakken.

Ik beperkte me tot een witte vlinder en wat tekst.

Het design papier komt weer uit het Painted Seasons design papier pakket.

Nog maar een paar dagen kun je van de Sale A Bration actie profiteren en een heel pakket van dit prachtige papier gratis ontvangen, wanneer je voor €60 aan Stampin' Up!® producten aanschaft.

In april is het weer over met de pret. Wanneer je dan een bestelling doet, krijg je gewoon je bestelling, zonder leuk gratis product. Toch jammer, maar het kan natuurlijk geen feest blijven.

Dus heb je nog wat wensen op je verlanglijstje staan, wacht dan niet en profiteer nog even van deze leuke actie. Er zijn ook nog andere leuke producten gratis te kiezen, wanneer dit papier niet helemaal je ding is. (zie helemaal onderaan deze post).

Bij het doosje heb ik een bijpassend kaartje gemaakt met de restjes, die ik overhield.
Zo is het een setje geworden.

Ik hoop dat de ontvangster er blij mee is.

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:




carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}





Tijdens Sale A Bration mag je bij aanschaf van €60 
een gratis Stampin' Up!® product uitzoeken 
uit de speciale Sale A Bration folder.

Linkjes naar de Sale A Bration folder en de Lente/Zomer catalogus 
kun je vinden in de rechter zijbalk. 



Wanneer je op het plaatje klikt, kun je ze online bekijken.






Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: