"/""" Caro's Kaartjes: Butterfly Beauty - 1 vlinder, 2 vlinders, 3 mooie vlinders...

Pagina's

26 maart 2019

Butterfly Beauty - 1 vlinder, 2 vlinders, 3 mooie vlinders...

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo allemaal,

Het voorjaar is begonnen. Ik heb er zin in! Jij ook?
Voor deze gelegenheid heb ik een mooie vlinderstans gepakt. Deze mooi stans had ik al een poosje in huis, maar ik had 'm nog niet uitgeprobeerd. Zonde! Hij is gaaaaf!

In deze set zitten 2 vlinderstansen. Een basis met vlinders en ééntje die wat meer opengewerkt is.
Het leuk is, dat wanneer je ze hebt gestanst, de opengewerkte vlinders heel mooi op de basis vlinders passen. 

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Uiteraard kun je ze ook afzonderlijk van elkaar gebruiken. Op deze kaart zie je de basis vlinders. Althans, zo noem ik ze maar even voor het gemak, want ik weet anders niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.

Aan de stansen zitten nog 2 vlindertjes. Die hadden voor deze kaartjes geen functie, dus ik heb ze er zonder pardon afgeknipt. Oooooh zonde! Nou nee, want ik vond het zo mooier. Deze vlindertjes kunnen een eigen doel krijgen. Ik moet wel bekennen, dat ik dat nog even moet verzinnen.

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Twee vlinderkaartjes met dezelfde stansen, maar toch een beetje anders.

Welke heeft jouw voorkeur?
Ik neig zelf meer naar de rechter.

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:





carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: