"/""" Caro's Kaartjes: Humming Along

Pagina's

25 maart 2019

Humming Along

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl


Hallo allemaal,

Op 10 maart jl. liet ik deze foto zien op mijn Instagram en Facebookpagina.
Deze dag was ik heerlijk ontspannen bezig aan een kleursessie met Stampin' Blends.

Ik vroeg me af of jullie benieuwd waren naar wat het uiteindelijk is geworden....
Vandaag laat ik je graag het eindresultaat zien.

Na een heerlijk middagje kleuren met de Stampin' Blends heb ik nog een doosje gemaakt.

Herinner je je die leuke shadowbox nog van afgelopen donderdag? 
Als je deze heb gemist, kun je {hier} klikken om hem alsnog te bekijken.


www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Ik was even lekker aan het uitproberen of ik ook wat andere maatjes kon maken van zo'n shadowbox en toen kwam deze eruit. Helaas was ik niet zo snugger om de maten ook op te schrijven! OEPS!

Ik heb de ingekleurde vogel (kolibrie - hummingbird in het engels) gebruikt als versiering van het doosje. Bij de stans van de vogel zat ook dat leuke netachtige stansje. Deze heb ik ook meteen even uitgeprobeerd. Erg leuk, want zo heb je meteen een achtergrondje.

Als omslag voor het de shadowbox heb ik deze keer geen karton (cardstock), maar het Painted Seasons Designer Series paper gebruikt. Dit papier heeft aan de ene kant hele mooie zachte kleurtjes met leuke patronen en aan de andere kant leuke natuurprintjes.

Dit mooie papier is nog tot en met 31 maart a.s. gratis verkrijgbaar, wanneer je voor €60 aan Stampin' Up!® producten aanschaft. 

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

In het doosje heb ik wat lint verpakt, maar je kunt er natuurlijk ook een chocolaatje in doen, een leuke foto of de binnenkant leuk bekleden en 'm als bijzondere kaart gebruiken.

Heb jij nog een leuk idee wat je in zo'n doosje zou kunnen doen? Laat het me dan even weten!
Ideetjes zijn van harte welkom.

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:




carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}





Tijdens Sale A Bration mag je bij aanschaf van €60 
een gratis Stampin' Up!® product uitzoeken 
uit de speciale Sale A Bration folder.

Linkjes naar de Sale A Bration folder en de Lente/Zomer catalogus 
kun je vinden in de rechter zijbalk. 



Wanneer je op het plaatje klikt, kun je ze online bekijken.








Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: