"/""" Caro's Kaartjes: Nieuwe Hostess Code - Online Stampin' Up!® producten bestellen kan ook!

Pagina's

18 maart 2019

Nieuwe Hostess Code - Online Stampin' Up!® producten bestellen kan ook!

www.carooskaartjes.blogspot.nl |  carooskaartjes@hotmail.nl


Hallo allemaal,

Hoewel ik het persoonlijk het leuker vind om mijn creaties te tonen en jullie hopelijk te inspireren, is het af en toe ook handig om wat informatie te verstrekken.

Dit is een berichtje voor mensen, die interesse hebben in het aanschaffen van Stampin' Up!® materialen.

Zou je Stampin' Up!® materialen willen aanschaffen, maar weet je niet zo goed hoe dat in zijn werk gaat? 

Ik leg in deze blogpost graag het e.e.a. uit. 
Heb je daarna nog vragen? Stuur me gerust een mailtje!

Wanneer je Stampin' Up! materialen wilt bestellen, dan kun je dat via de mail doen. 
Ik verzorg je bestelling graag; carooskaartjes@hotmail.nl


Online Stampin' Up!® bestellen: 


Maar iedereen die via de Stampin' Up!® webwinkel een bestelling doet en de Hostess Code invult bij het afrekenen, stuur ik in de eerst volgende maand een leuk bedankje (zie foto).

In de Stampin' Up!® webwinkel kun je 24 uur per dag terecht om al jouw favoriete Stampin' Up!® producten te bestellen. 

Voordelen van het bestellen via de webwinkel:
  • Je kunt het op een tijd doen, dat het jou uitkomt
  • Het gaat een stuk sneller, want online bestellingen krijgen voorrang
  • Als je de Hostess Code invult bij het afrekenen, krijg je de eerst volgende maand een leuk cadeautje opgestuurd
  • Je helpt mij ermee, om via deze wijze te bestellen


Ik zal eerlijk zijn, want er is ook een nadeel aan het bestellen via de webwinkel.

Nadelen van het bestellen via de webwinkel:
  • Je hebt een credit card nodig (gelukkig zijn er tegenwoordig pre-paid credit cards verkrijgbaar)
  • Vergeet niet om de Hostess Code in te vullen, om je cadeautje de volgende maand te kunnen ontvangen.

De Hostess Code van dit moment is:

GB2ZM3FW



Omdat het mij een hoop tijd scheelt, wanneer de bestelling wordt gedaan via de Stampin' Up!® webwinkel, heb ik een bedankjes systeem verzonnen. Dit bedankje kan ik alleen verzorgen, wanneer de Hostess Code wordt ingevuld bij het afrekenen.

De Hostess Code blijft geldig tot ik weer een nieuwe Hostess Code aankondig. De laatst geldende Hostess Code is altijd terug te vinden in de rechter zijbalk van mijn blog. In de meeste gevallen zal dat ongeveer één maand zijn.

De bedankcadeautjes worden de eerstvolgende maand na het plaatsen van een Stampin' Up!® bestelling verzonden. De ene keer ben ik wat sneller dan de andere keer, dat ligt een beetje aan de rest van mijn schema die maand.

Deze keer is het cadeautje, dat je ontvangt bij een bestelling vanaf €50, van die fijne Stampin' dimensionals (3-blokjes). Deze zijn heel fijn in gebruik en die kun je altijd wel gebruiken.

Bij een bestelling vanaf €100 ontvang je een nieuwe inktpad in een kleur naar eigen keuze.
Vergeet niet om de kleur van jouw voorkeur even door te mailen, wanneer je een bestelling in de webwinkel hebt geplaatst met de hostess code.

Dit is een specifieke Caro's Kaartjes actie en deze geldt alleen voor bestellingen gedaan via mijn linkje naar de Stampin' Up!® webwinkel.





Wanneer je op deze knop klikt, kun je naar hartelust jouw favoriete producten shoppen.

Stampin' Up!® bestellen via E-mail:

Heb je geen credit card en wil je geen pre-paid credit card aanschaffen?
Wil  je toch liever dat ik je bestelling voor je regel? 
Dan is dat natuurlijk ook prima!
Ik doe het graag voor je. 

Mail in dat geval, je naam, adres, postcode en plaats en de door jou uitgekozen producten met bijpassende artikelnummers door naar carooskaartjes@hotmail.nl, dan regel ik het allemaal voor je.

Iedereen die via mij bestelt krijgt ook altijd een kleinigheidje in de eerstvolgende maand, alleen niet zo uitgebreid als degene die Online bestellen. Meestal een paar leuke design papiertjes of een paar standaard kaartjes om lekker zelf mee aan de slag te gaan.

Sale-A-Bration

Tot slot nog even het volgende...

Alleen tot het einde van deze maand kun je nog gebruik maken van de geweldige gratis Sale A Bration producten, die exclusief te verkrijgen zijn bij aanschaft van minimaal €60 aan Stampin' Up!® producten. 

In de Sale A Bration folder (zie link in de rechter zijbalk of helemaal onderaan deze post) kun je alle te kiezen gratis producten vinden. Deze producten zijn exclusief gratis verkrijgbaar bij een gekwalificeerde bestelling en kunnen niet worden gekocht.

Helaas moet ik wel melden, dat het lint al is uitverkocht en niet meer te kiezen is.

Hieronder zie je nog een kleine aanvulling aan gratis uit te zoeken producten bij een gekwalificeerde bestelling.


Meer informatie over de bestelwijze kun je {hier} lezen.

Tot Stempels!



carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




Tijdens Sale A Bration mag je bij aanschaf van €60 
een gratis Stampin' Up!® product uitzoeken 
uit de speciale Sale A Bration folder.

Linkjes naar de Sale A Bration folder en de Lente/Zomer catalogus 
kun je vinden in de rechter zijbalk. 




Wanneer je op het plaatje klikt, kun je ze online bekijken.




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: