"/""" Caro's Kaartjes: Een klein gebaar - pillow box

Pagina's

19 maart 2019

Een klein gebaar - pillow box

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo allemaal,

Eind januari jl. hield ik de jaarlijkse grote teamdag. Ik realiseer me opeens, dat ik hier nog niet over heb geblogd, terwijl het wel een erg leuke, gezellige en inspirerende dag is geweest.
Om eerlijk te zijn, was ik nadien gesloopt, omdat het toen eigenlijk nog een beetje te veel was, gezien mijn revalidatie. Maar oh oh, wat was het leuk om te doen!

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Deze keer hebben we de teamdag in Den Haag gehouden. Ik kon van kennissen een hele leuke ruimte huren met heen hele fijne sfeer.  Er was een Candy Bar en de dames hebben flink hun best gedaan op een leuk project van teamgenootje Berdien. Zelf had ik ook nog een aantal kleinere projectjes verzonnen. 
www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Naast lekker fröbelen, werd ook ook heerlijk gekletst en gelachen. Het was een SUper gezellige dag.
Volgens mij ging iedereen helemaal enthousiast naar huis.

Voor iedereen die een bijdrage had geleverd aan de inspiratietafel had ik nog een klein bedankje gemaakt. Dit heb ik verpakt in een pillowbox en versiert met het Butterfly Gala designer series paper.
Met een leuk labeltje en wat vlindertjes erop werd het een feestelijk geheel.

Zo'n teamdag kan en wil ik niet alleen doen, dus ik ben hartstikke blij met alle hulptroepen uit het team. Het is niet voor niets een team-dag!

Ik zit hier tijdens het typen gewoon weer na te genieten. Wat is het toch heerlijk om met allemaal van die leuke mensen in een team te zitten. Ik kijk er nu al naar uit om een aantal van hen a.s. weekend weer te zien, want dan is de volgende teambijeenkomst in een iets kleiner verband.

Tot Stempels!





Gebruikte Stampin' Up!® materialen


carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}





Tijdens Sale A Bration mag je bij aanschaf van €60 
een gratis Stampin' Up!® product uitzoeken 
uit de speciale Sale A Bration folder.

Linkjes naar de Sale A Bration folder en de Lente/Zomer catalogus 
kun je vinden in de rechter zijbalk. 



Wanneer je op het plaatje klikt, kun je ze online bekijken.






Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: