"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - Vlinderkaartjes

Pagina's

18 maart 2019

Makkelijke Maandag - Vlinderkaartjes


www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl
Hallo allemaal,

Het is weer eens tijd voor een Makkelijke Maandag.
Vandaag wilde ik vooral eens niet zo moeilijk doen.

Ik had nog wat restjes All My Love design papier op mijn bureau liggen en besloot daarmee nog wat snelle kaartjes te maken.

Met de leuke vlindertjes en tekstjes uit de Vlinderdans stempelset is dat in een handomdraai voor elkaar.

Zo zie je, dat je lang niet altijd heel veel nodig hebt om toch iets leuks te maken.

Soms hou ik ervan om helemaal uit te pakken, maar ik kan ook echt genieten van eenvoud. Soms is less more.

Waar hou jij van? Less of More?

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:





carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}





Tijdens Sale A Bration mag je bij aanschaf van €60 
een gratis Stampin' Up!® product uitzoeken 
uit de speciale Sale A Bration folder.

Linkjes naar de Sale A Bration folder en de Lente/Zomer catalogus 
kun je vinden in de rechter zijbalk. 



Wanneer je op het plaatje klikt, kun je ze online bekijken.




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: