"/""" Caro's Kaartjes: Twee handige gadgets voor bij het knutselen

Pagina's

23 december 2018

Twee handige gadgets voor bij het knutselen





Hallo allemaal, 

Vandaag even geen kaartje of creatie, maar deel ik graag 2 handige gadgets met jullie, die ik zelf regelmatig gebruik.

De eerste is de Box Buster van de Crafty Owl.
De man van Joanna (de Crafty Owl) heeft een mooie gadget gemaakt voor het berekenen van de maten om doosje te kunnen maken met het Envelope Punch Board.

Het werkt heel eenvoudig:
Je vult de maat in hoe groot je doosje moet worden.
De lengte, de breedte en de hoogte wil de gadget graag van je weten.
Dit kun je invullen in mm of in inches.
Vervolgens klik je op CALCULATE en dan wordt het helemaal voor je uitgerekend!
Hoe handig is dat?!

Ik heb al veel plezier gehad van deze gadget en ik hoop dat hij jou ook kan helpen.

Heb je nog veel design papier liggen?
Maak dan eens een verpakking om een cadeautje in plaats van een inpak papiertje. 
Je kunt het natuurlijk ook allebei doen, dan is het een dubbele verrassing!
Zo maak je je cadeautje nog persoonlijker en je hebt meteen een leuke bestemming voor het papier, dat je nog had liggen. Bovendien beleef je er zelf ook nog creatief plezier aan.
Ik zou zo zeggen, een win-win-win situatie!





Daarnaast maak ik ook regelmatig gebruik van het Create, ink Color Lab.
Vooral omdat ik nogal regelmatig in dezelfde kleurencombinaties verzand en zo nu en dan weleens een nieuwe combinatie wil uitproberen om mezelf uit te dagen.

Met deze gadget kun je je eigen kleurcombinaties samenstellen door kleur voor kleur de kleuren toe te voegen. Zo zie je meteen of je het mooi vindt of toch niet.

Ben jij niet zo goed met keurtjes kiezen?
Dan is deze gadget ook super leuk voor jou!

Deze gadget bezit namelijk een hele database vol met leuke kleurcombinaties.
Sommige zijn heel verrassend! Erg leuk om uit te proberen.

Je eigen samengestelde kleuren combinatie kun je ook opslaan in de database, zodat anderen ook van jouw favoriete kleurcombinaties kunnen genieten.

Beide gadgets kun je vanaf nu in de rechter zijbalk van mijn blog vinden!
Dus als deze blogpost straks voorbij is gestreefd door nieuwe posts met mijn creatieve uitspattingen, kun je deze handigheidjes alsnog altijd terugvinden.

Deze gadgets hebben mijn creatieve leven een stuk makkelijker gemaakt en dat wens ik jou ook toe.
Probeer ze eens uit. Veel plezier!

Tot Stempels!







Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: