"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® vlinderdans kaartje voor iemand bijzonder

Pagina's

24 december 2018

Stampin' Up!® vlinderdans kaartje voor iemand bijzonder



carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Afgelopen week maakte ik labeltjes om mee te sturen in de Stampin' Up!® Lente/zomer catalogus 2019. Nu leek het me leuk om jullie ook te laten zien, dat je deze labeltjes niet alleen kunt gebruiken om de favoriete pagina van de catalogus te markeren.

Je kunt er namelijk ook nog hele leuke andere dingen mee doen, zoals bijv. een kaartje maken of je kunt ze gebruiken als cadeaulabel of aan een bloemetje hangen. Kortom, een labeltje is altijd handig om in huis te hebben. 

Hierboven zie je het kaartje, dat ik heb gemaakt met één van de eerder gemaakte labeltjes.
Hiervoor maakte ik gebruik van de SUper leuke Vlinderdans bundle; een stempelset met Vlinders en Nederlandse teksten met een bijpassende pons. Deze is vanaf 3 januari a.s. verkrijgbaar bij Stampin' Up!®, want dan gaat de nieuwe Stampin' Up!® Lente/zomer catalogus van start.


carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

De binnenkant van het kaartje heb ik ook nog een beetje aangekleed.
Dit kaartje heb ik al opgestuurd naar een speciaal iemand.

Ken jij ook iemand die speciaal voor jou is?

Laat dan een reactie achter op dit blogbericht, want ik heb nog een kaartje over om te versturen en wie weet stuur ik dit kaartje dan naar jouw speciale persoon.

Als je bent uitgekozen zal ik je eind van de week een berichtje sturen, zodat je me het adres kunt geven. Laat dus wel even je E-mailadres achter in je reactie, zodat ik je een mailtje kan sturen.

Ik wens je een fijne maandag toe.

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:







Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: