"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Dashing Deer kaarten en labels doosje

Pagina's

25 december 2018

Stampin' Up! Dashing Deer kaarten en labels doosje


carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Langs deze weg wil ik jullie graag hele fijne kerstdagen toe wensen!
Ik hoop dat jullie van deze dagen gaan genieten met de mensen die je dierbaar zijn.

Vandaag laat ik jullie nog een kerstcreatie zien, die al wat langer geleden heb gemaakt, maar door omstandigheden nog niet op mijn blog heb laten zien. En hoe leuk is het dan, om dit alsnog op deze eerste kerstdag te showen!

Het is een doosje met kleine kerstkaartjes en labeltjes.

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Dit leuke doosje heb ik gemaakt met de Dashing Deer stempels en stansen.
Deze leuke hertjes blijven bij Stampin' Up!® verkrijgbaar tot en met eind juni 2019.

Daarnaast heb ik op de achtergrond iets sneeuwachtigs proberen te maken. Dit is gelukt met de mooie embossingmal Softly Falling van Stampin' Up!®.

Met deze mal kun je mooie achtergrondjes maken voor al je winterse tafereeltjes.

Hieronder zie je alle kaarten en labeltjes die ik heb gemaakt voor in dit doosje.

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com


Lijkt het jou ook leuk om eens zo'n doosje te maken?
Ik heb de maten voor je uitgetekend, zodat je er zelf mee aan de slag kunt.
De stippellijntjes geven de punten aan waar ingeknipt moet worden.
Misschien denk je, ojee Caro ik heb echt een bril nodig, want ik kan die maten echt niet lezen!
Sorry, ik kreeg het plaatje niet groter. Oepsie! Klik op het plaatje met de maten hierboven om hem groter te maken en de maten beter te kunnen lezen.

Lukt dat niet, dan geef ik je hier nog even de maten door.

Maten deksel van het doosje: papier 12.2 x 17.2 cm
Rondom rillen op 1.5 cm

Maten bodem van het doosje: papier 21 x 16
Rondom rillen op 3.5 cm

Inleg verdeelstuk: papier 8.8 x 19.6 cm
Rillen op: 8.8, 11.8 en 14.8 cm

Dit doosje heb ik nagemaakt naar een idee van Daniella's Stempelwelt.
Ik vond het zo leuk, dat ik het ook graag met jullie wilde delen.


carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Nogmaals hele fijne feestdagen gewenst!

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:

Big Shot
[143263]
€ 120,00


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


--> -->

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: