"/""" Caro's Kaartjes: Deze Stampin' Up!® materialen blijven ook na 3 januari a.s. verkrijgbaar

Pagina's

22 december 2018

Deze Stampin' Up!® materialen blijven ook na 3 januari a.s. verkrijgbaar



Hallo allemaal,

Nog heel even en dan zijn de producten uit de Herfst/winter catalogus 2018 niet meer verkrijgbaar.
Althans, de meeste! Er zijn namelijk nog een aantal producten die langer verkrijgbaar blijven.
Deze komen op de zogeheten Carryover List van Stampin' Up!®.

Ik heb de producten die tot en met 3 juni a.s. verkrijgbaar blijven even voor je op een rijtje gezet, dan kun je ze altijd weer even terugzoeken, wanneer je ze alsnog wilt aanschaffen.

Er zitten een aantal van mijn favorieten bij, zoals de Buffalo Check achtergrondstempel, het zwarte organza glitterlint, de Dashing Deer stempels en stansen, het shimmer paint en de corrugated embossingfolder. Deze producten heb ik de afgelopen periode veel gebruikt tijdens het maken van mijn kerstcreaties. Ik zal onderaan deze post nog een kaartje showen met de Dashing Deer en de Buffalo Check achtergrondstempel. Deze combineren zo leuk met elkaar.

Hier is het overzicht van alle producten, die verkrijgbaar blijven:

Sprig Punch
[148012]
€ 22,00
Take Your Pick
[144107]
€ 12,00
Baker's Boxes
[147899]
€ 8,50


Zoals eerder in deze post beloofd is hier nog een kerstkaartje gemaakt met de Dashing Deer stempels en stansen en de Buffalo Check achtergrondstempel. Wanneer je de Buffalo Check achtergrondstempel gaat gebruiken, raad ik je aan om hem goed te beinkten, missschien zelfs wel meer dan je normaal gewend bent.

En nog een tip is om de Stamparatus te gebruiken! (Stamp van stempel en Aratus van apparaat = stempelapparaat). Dit gereedschap is ideaal om perfecte afdrukken te maken, want ga je niet in één keer goed, dan stempel je gewoon nog een keer op dezelfde plaats met dit apparaat. Echt geweldig!

carooskaartjes@hotmail.nl |  www.carooskaartjes.blogspot.com


Oja, nog even dit...mocht je net als ik die hertjes van de Dashing Deer bundle zo leuk vinden en ze alsnog willen aanschaffen? Doe dat dan voor 3 januari a.s., want dan zijn de stempelset en stansen nog als bundle verkrijgbaar! De stempels en stansen, die mee doorgaan in de bovenstaande Carry Over lijst, zijn namelijk na 3 januari niet meer als bundle te verkrijgen. Nu kun je denken, ja Caro, dat zal allemaal wel, maar het scheelt je toch de 10% bundle korting. En dat zou zonde zijn!

Ik wens je een fijne zaterdag en hoop dat je wat leuks gaat doen.
Hier gaat de relaxstand aan na een vrij drukke week. Ook wel even lekker!

Tot Stempels!





Gebruikte Stampin' Up!® materialen:

Starburst Punch
[143717]
€ 22,00
2" Circle Punch
[133782]
€ 22,00
Stamparatus
[148187]
€ 59,00




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: