"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® vlinderlabeltjes

Pagina's

21 december 2018

Stampin' Up!® vlinderlabeltjes


carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

De kerstkaarten zijn gemaakt en eerlijk gezegd ben ik daar nu ook wel weer even klaar mee. 
Dat komt ook, omdat er een doosje met SUper leuke nieuwe Stampin' Up!® materialen op me staat te wachten om uit te proberen.

Niets is leuker, dan met je nieuwe spulletjes iets leuks maken!

En deze keer werd ik op mijn wenken bediend met allemaal favorietjes.
In de nieuwe Stampin' Up! Lente/zomer catalogus 2019 staat namelijk een hele gave nieuwe Nederlandse stempelset met vlinders. Oehlala!

Wie mij een beetje kent, weet dat ik gek ben op vlindertjes, stipjes en streepjes en een klein beetje glitter. Dus toen ik het nieuwe Botanical Butterfly design papier zag werd ik helemaal happy de peppie! De zwart/wit kant van dit dubbelzijdige papier valt helemaal in mijn straatje. En het is nog gratis verkrijgbaar ook vanaf 3 januari 2019 (gratis bij een bestelling vanaf €60).


carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Ik besloot dit leuke papier met de vlinderdans stempelset en bijpassende pons te combineren in een labeltje. Het leuke feestelijke glitterlint, wat ik voor dit label heb gebruikt, staat in de Herfst/winter catalogus 2018 en blijft verkrijgbaar tot en met 3 juni a.s. 

De stempelset Vlinderdans, de pons en het leuke papier zijn verkrijgbaar vanaf 3 januari 2019.

Deze labeltjes heb ik gemaakt om met de Lente/zomer catalogus mee uit te geven.
De eerste lading catalogi is afgelopen donderdag de bus op gegaan.
Nu maar hopen dat Post NL een beetje meewerkt, zodat hij snel bij de mensen in de bus ligt.



Heb jij geen Lente/zomer catalogus, maar zou je er wel graag eentje willen ontvangen?
Laat het mij dan weten via de mail, zodat ik het in orde kan maken voor je.
De catalogus is gratis, maar na 1 januari a.s. reken ik wel de verzendkosten (4 postzegels!) aan iedereen die 'm aanvraagt. 
Vraag je de catalogus voor 1 januari aan, dan stuur ik hem gratis naar je toe!


carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Welk label vind jij leuker? Stipjes of toch streepjes?
Van de week op Facebook waren de meningen verdeeld!
Ik ben benieuwd hoe dat onder mijn bloglezers is.
Laat jij het me weten?

Alvast fijn weekend gewenst.

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


2 opmerkingen:

kaneeltje zei

Ook hier vind ik de streepjesvariant leuker, terwijl ik juist gek ben op stippen!😊

Ankie vd Polder zei

Super leuke Caro. Ik had deze set al op verschillende sites en Pinterest voorbij zien komen. Die vlinders staan alvast op mijn verlanglijstje 😉 groetjes Ankie

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: