"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Snow is Glistening kerstkaart met Frost White Shimmer Paint

Pagina's

15 november 2018

Stampin' Up!® Snow is Glistening kerstkaart met Frost White Shimmer Paint


carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

In de Facebookgroep Online Stampin' Party heeft Sandra ons laten zien hoe je een leuk effect kan maken met shimmer paint. Dit wilde ik ook graag eens uitproberen.

De potjes met shimmer paint stonden tot nu toe namelijk nogal werkeloos in de kast. Ik had ze wel aangeschaft, want het leek me erg leuk, maar ik moest me nog even verdiepen in wat je er eigenlijk allemaal mee kunt. En dat blijkt ernstig leuk te zijn! Dank je wel Sandra, voor de uitleg van deze leuke techniek.

Deze techniek leek me erg leuk met de sneeuwsterren uit de Snow is Glistening stempelset.
En dat kwam goed uit, want deze lag nog op mijn tafel.
Deze super mooie stempelset is alleen in november bij Stampin' Up!® verkrijgbaar! 

Ik dacht dat ik deze wel over kon slaan, maar dat had ik mooi mis, want nu ik er eenmaal mee bezig ben, kan ik er niet meer mee stoppen. 

De afdrukken van de sneeuwsterren zijn zo mooi! 
En ze zijn qua maatjes ook zo mooi met elkaar te combineren.

Omdat ik toe was aan andere kleurtjes, koos ik deze keer voor blauw met grijs. 
Een lekkere frisse combinatie.

carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Ik heb de uitleg van Sandra een beetje aangepast naar de spulletjes die ik zelf bij de hand had.
Toen ik dit kaartje maakte, zat ik namelijk in de woonkamer en ik had geen zin om weer helemaal naar de zolder te lopen om een inkt navulling te pakken. Op zolder staan namelijk al mijn knutselspulletjes. Je begrijpt, als ik beneden zit te knutselen, dan loop ik wat trappen op en af. 
Goed voor de stappenteller!

De manier hoe ik het heb gedaan is wel wat omslachtiger, omdat je na iedere afdruk je stempel meteen weer even moet schoonmaken, omdat anders de shimmer paint op je stempel blijft zitten.
Maar dit is hoe ik het heb gedaan:

  • Giet een piepklein beetje shimmer paint op een clearblock
  • Beinkt je stempel met een Stampin' Up!® inktpad in de kleur die jij wilt gebruiken
  • Pak met een spongedauber een klein beetje shimmer paint van het clear block op 
  • Spons dit op je beinkte stempel en stempelen maar...
  • Na de afdruk maak je je stempel schoon en herhaal je het proces opnieuw, wanneer je dezelfde stempel nog eens wilt zetten.

Het is op de foto niet heel goed te zien misschien, maar je krijgt dan echt een mooi subtiel glanseffect. Echt heel gaaf! Ik raad je aan om het ook eens uit te proberen. Je voelt je echt heel kunstzinnig. 

Het Shimmer Paint is er in verschillende kleurtjes. Voor deze kaart heb ik de Frost White variant gekozen.

De kaart zelf heb ik verder eenvoudig gehouden, omdat ik juist het shimmer paint effect de hoofdrol wilde geven. Ik ben enthousiast over het effect van Shimmer Paint. Het is echt een leuke toevoeging.

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: