"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Santa's bag teamcadeautje

Pagina's

14 november 2018

Stampin' Up!® Santa's bag teamcadeautje



Hallo allemaal,

Oh, ik vind het zo leuk om zo nu en dan eens een verrassing op te sturen naar mijn teamgenootjes.
En het was weer eens hoog tijd!

Het leek mij leuk als er een verrassing in de bus lag, wanneer mijn teamgenootjes thuis zouden komen van On Stage. 

En voor degene die niet naar dit Stampin' Up!® evenement konden gaan, is het sowieso leuk om toch een beetje feest te hebben.

Dit cadeautje maakte ik voor alle teamgenootjes, die direct via mij zijn aangemeld bij Stampin' Up!®.

Het is een stoffen zakje, waarop ik the Statement of the Heart heb gestempeld.
Deze zakjes heten Santa's bags en zijn super leuk om iets kleins in te verpakken.
Zoals je ziet kun je er prima op stempelen.

Hiervoor heb ik wel gebruik gemaakt van de Stamparatus, zodat ik de tekst een aantal keer op dezelfde plaats kon stempelen, waardoor hij goed leesbaar werd. 

In het zakje zit een doosje metallic sequins. Altijd handig om je projecten mee te versieren.

De Santa's Bags zijn ook super leuk voor de Sinterklaasperiode! Hierin verpak je leuk wat pepernootjes of een paar taai taaitjes bijvoorbeeld.

Aan het zakje heb ik een leuk labeltje gemaakt met de super schattige nieuwe labeltjes stans Christmas Tags Thinlits dies.

Deze heb ik nog versierd met een leuk hart en de tekst cadeautje.
Deze tekst komt uit de Van Alles Wat stempelset, die allemaal leuke tekstjes bevat die helemaal leuk op de labeltjes uit de stans passen.


Leuk zijn ze he?! Die Santa's bags! Ik heb meteen een extra setje aangeschaft, zodat ik straks met de Sint ook nog wat leuks kan doen voor bijv. de meester/juf van Gio.

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen: 

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: