"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Perennial Birthday beterschapskaartjes

Pagina's

13 november 2018

Stampin' Up!® Perennial Birthday beterschapskaartjes


carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Laatst ben ik, na een paar maanden uit de roulatie te zijn geweest, weer begonnen met kaartjes maken.

Als eerste heb ik de leuke bloemetjes uit de stempelset Perennial Birthday uit de kast gehaald. Deze stond bovenaan mijn lijstje om lekker mee aan de slag te gaan. De bloemetjes zijn zo enig!
Hiermee maakte ik een aantal beterschapskaartjes. Altijd handig om daar een voorraadje van te hebben.

Deze set is super leuk voor hele makkelijke kaartjes, maar ook om wat ingewikkeldere kaarten mee te maken.

Ik combineerde de stempels met een aantal mooie embossingfolders.
Met de Subtle Dynamic embossing folder maak je een mooie fijne structuur in je papier en met de Simply Striped embossing folder wordt het een gestreept geheel.

Hieronder zie je nog een aantal resultaten.

carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com


Voor de beterschap tekst ben ik voor een keertje uitgeweken naar de mooie tekststempels van het merk Inkerbell stempels. 

Uit ervaring weet ik dat het fijn is om een kaartje te ontvangen als je ziek bent.
Ik ben de afgelopen tijd flink verwend met mooie kaartjes.
Vandaar dat deze kaartjes hoog op mijn prioriteitenlijstje stonden.
Zeg nou zelf, het is toch fijn als je een mooi kaartje ontvangt waar iemand wat liefde en aandacht aan heeft besteed?

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Zie jij leuke knutselspulletjes en wil jij Stampin' Up!® producten aanschaffen?
Dat kan! In de Stampin' Up!® webwinkel kun je 24 uur per dag naar hartelust al jouw favoriete producten bij elkaar shoppen.

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen winkelen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

1 opmerking:

kaneeltje zei

Er komt tijden de SAB een mooie Nederlandse stempelset aan, waar nu eens een mooie beterschap tekst op staat.
Mijn buurvrouw won hem zaterdag tijdens de prize patrol en heb hem op de foto gezet, app hem wel even naar je!
Fijn dat je weer zo bezig bent, maar blijf goed opletten. Je krijgt weer meer energie maar dat is ook verleidelijk

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: