"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Dashing Deer while Snow is Glistening vellumkaart

Pagina's

12 november 2018

Stampin' Up!® Dashing Deer while Snow is Glistening vellumkaart


carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com


Hallo allemaal,

Afgelopen weekend ben ik totaal buiten mijn comfort zone getreden en heb ik voor het eerst een Facebook Live uitzending gedaan. Echt hartstikke spannend! Maar de kop is eraf en wanneer jullie het leuk vinden kan ik dit misschien vaker doen. 

In de Facebook Live uitzending laat ik zien hoe je bovenstaande vellumkaart kunt maken.
Je kunt deze uitzending terug zien op de Caro's Kaartjes Facebook Pagina onder het kopje video's (knutselend het weekend in...).

carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Tijdens het zoeken naar een leuk project vond ik dit modelletje terug tussen mijn bestanden en hij was te leuk om niet nog eens te maken. 

Van dit model kun je 3 kaarten uit 1 A4tje halen. Dat is lekker economisch en daar hou ik wel van.

De maten voor deze vellum kaart zijn:


De basiskaart :  9,8 x 21 cm, rillen op 1,5 en 1,7 cm
Wit karton : 9,8 x 19,2 cm
Vellum : 9,8 x 19,2 cm

Een A4tje is 21 cm breed.
Je kunt 3 kaarten uit 1 A4 halen, wanneer je in de juiste richting je papier afsnijd.


carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Daarom heb ik meteen nog 2 varianten gemaakt met dezelfde materialen. Ze lagen toch nog op tafel, dus dat ging in één moeite door. Ik hoop dat jullie deze ook leuk vinden.


De kleurtjes, die ik voor deze kaarten heb gebruikt, zijn van onze teamuitdaging. Iedere maand organiseren Leoni en Nina samen een leuke uitdaging voor alle teamgenootjes en deze keer kon ik eindelijk gezellig meedoen. Het zijn dan ook wel erg leuke kleurtjes! Ook voor kerstkaarten...

carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com


De leuke hertjes (Dashing Deer) zijn één van mijn favorieten uit de herfst/winter catalogus en ze combineren zo leuk met de sneeuwsterren die alleen deze maand verkrijgbaar zijn.

Nu had ik al wel sneeuwsterren, maar je kunt nooit genoeg variatie hebben voor een goede sneeuwstorm. Deze zijn toch wel heel erg mooi en elegant. De maatjes van deze sneeuwster stempels zijn ook nog fijn om met elkaar te combineren op achtergrondjes. Daarom ging ik toch overstag voor deze stempelset.

Meer voorbeelden met de sneeuwsterrenset volgen, want toen ik eenmaal begonnen was met deze set kon ik niet meer stoppen!



Tot Stempels,



Voor bovenstaande kaarten gebruikte ik de volgende 
Stampin' Up!® producten:



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Zie jij leuke knutselspulletjes en wil jij Stampin' Up!® producten aanschaffen?
Dat kan! In de Stampin' Up!® webwinkel kun je 24 uur per dag naar hartelust al jouw favoriete producten bij elkaar shoppen.

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen winkelen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: