"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® producten bestellen - Hoe doe je dat?

Pagina's

8 november 2018

Stampin' Up!® producten bestellen - Hoe doe je dat?




Wil jij graag Stampin' Up!® producten bestellen?
Maar weet je niet goed hoe dit in zijn werk gaat?

Hieronder leg ik je graag uit hoe dat precies zit.

Voor het bestellen van Stampin' Up!® producten zijn meerdere manieren mogelijk. 
Je kunt online shoppen of via een Stampin' Up!® demonstratrice.

Online bestellen:

Wanneer je in het bezit bent van een credit card, dan is online winkelen in de Stampin' Up!® webwinkel de snelste en makkelijkste manier om te bestellen.

In de rechter zijbalk van mijn blog zie je de Winkel nu knop.
Wanneer je hierop klikt, dan kom je in de Stampin' Up!® webwinkel terecht en kun je geheel gratis een eigen account aanmaken.

Zodra je een account hebt aangemaakt kun je naar hartenlust jouw leukste Stampin' Up!® spulletjes bij elkaar shoppen.

Net als bij andere webwinkels kun je via het winkelmandje afrekenen. In dit scherm is onderaan een optie ingebouwd om een hostess code in te voeren.

Wanneer je de hostess code invoert, verzamelt Stampin' Up!® automatisch alle bestellingen, die met deze code gedaan zijn bij elkaar. Zodoende kan ik bij een bestelling vanaf €50 of vanaf €100 een bedankje verzorgen.

Dit bedankje zal de maand erna naar je toe worden gestuurd. 

Let op; dit kan dus alleen wanneer je de hostess code invoert bij het afrekenen.
Deze hostess code is alleen geldig bij Caro's Kaartjes.

De hostess code is maar een bepaalde periode geldig. 
Op mijn blog in de rechter zijbalk kun je altijd de juiste hostess code terugvinden.
https://carooskaartjes.blogspot.com

Via de mail bestellen:

Heb je echter geen credit card en wil je toch Stampin' Up!® producten bestellen?
Geen nood! Stuur mij dan gerust een berichtje via de mail met je naam, adres en de producten die je wilt bestellen met de daarbij behorende bestelnummers. Dan maak ik het graag voor je in orde.

Mijn E-mailadres is: carooskaartjes@hotmail.nl

Mocht je vragen hebben over Stampin' Up!® producten of over de bestelprocedure, stuur me dan gerust een mailtje via bovenstaand E-mailadres.

Tot Stempels!




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: