"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Snow is Glistening kerstkaart

Pagina's

16 november 2018

Stampin' Up!® Snow is Glistening kerstkaart


carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Het blijft nog even sneeuwen in mijn stempelkamertje...
Deze rode variant rolde uit mijn handen.
Voor deze kaart heb ik de prachtige nieuwe kleur Merry Merlot gebruikt. 
Wat mij betreft is dit DE kerstkleur van 2018. Zo mooi!
De sneeuwvlokafdrukjes heb ik weer bewerkt met Shimmer Paint in de koperen kleur, zodat het heel mooi uitkomt met het prachtige lint, waar ook een koper glans overheen zit.
We beginnen al verder in november te komen en we ruiken de kerst al bijna. 
Ben jij al klaar voor The Most Wonderful Time of the Year?
Voor nu wens ik je in ieder geval alvast een heel fijn weekend!
Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: