"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday - Volendam layout

Pagina's

22 juli 2018

Scrap Sunday - Volendam layout


carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer Scrap Sunday. Ik heb weer even een weekje pauze met bloggen gehad, want de vakantie is begonnen en het is in mijn rug geschoten, dus ik moet verplicht ook even voorzichtig aan doen. We zijn nog een beetje onze draai aan het vinden met de vakantie, maar het begint te komen.

Van de week had ik een goede dag en ben ik even gaan scrappen. We zijn namelijk pas met een aantal teamgenootjes afgereisd naar Volendam en hebben daar een heerlijke High Tea genoten. Natuurlijk mocht een leuke Volendam foto ook niet ontbreken. Oh oh wat hebben we een lol gehad met het maken van deze foto.

 Ik kon het niet nalaten om met deze foto een layout te maken. Hij is iets anders geworden, dan ik in eerste instantie had bedacht, maar ik ben toch wel blij met het resultaat.

Zo'n hilarische foto verdient natuurlijk wel een leuke layout. Ik vond de tulpjes uit de Varied Vases stempelset hier echt bijpassen. Ook zo lekker Hollands. Hiermee heb ik 2 randjes gestempeld.
Verder heb ik vooral de kleuren uit de foto aangehouden en terug laten komen in de layout.

Ook de Stitched All Around bundle kwam bij deze layout heel fijn van pas. Met de stansjes heb ik 2 kleine labeltjes gemaakt en ook nog wat leuke hartjes gestanst.

Met de nieuwe Lined Alphabet stempels heb ik de letters op zwart papier gestempeld met Versamark en daarna met wit embossingpoeder geëmbosst. Met de bijpassende stansen heb ik de letters uitgesanst. Zo had ik snel een leuke titel voor mijn layout.

Vaak zie ik er tegenop om te gaan scrappen, omdat ik er toch altijd wel wat lang mee bezig kan zijn, maar deze keer was het eigenlijk appeltje eitje en vrij snel bekeken. Heerlijk, daar hou ik van!

Na het maken van deze layout ben ik verder gegaan met wat kerstprojecten, want ik zat heerlijk in een flow. Deze komen van de week nog langs. Je ziet, ondanks dat ik een weekje niet heb geblogd heb ik niet stil gezeten. Dat ging ook niet echt heel fijn met mijn rug, dus dan maar bezig blijven en vooral blijven bewegen.

En nu, ga ik heerlijk genieten van de zon! Ze geven de aankomende week nog heerlijk weer door. Als je dan even af wilt koelen, kom je gewoon even naar de Kerst in Juli projecten kijken hier op mijn blog.

Ik wens je nog een fijne zondag en geniet!

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® producten voor deze scrap layout:



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 

Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: