"/""" Caro's Kaartjes: Kerst in July - Christmas Pines under the mistletoe deel 1

Pagina's

23 juli 2018

Kerst in July - Christmas Pines under the mistletoe deel 1


Hallo allemaal,

Welkom bij de eerste Kerst in July blogpost.

Buiten schijnt de zon en is het volop zomer, maar op mijn knutselkamer heersen er kerstsferen.
Best een gek idee!

De reden dat ik nu al aan kerstkaarten ben begonnen is, omdat er binnen ons team een Kerst in July uitdagingsswap gehouden wordt.

Daarnaast kan het natuurlijk nooit kwaad om een keertje op tijd te beginnen! Ik ben nog al van de last-minute, maar wie weet lukt het me dit jaar om het anders aan te pakken.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Voor mijn eerste kerstkaart heb ik het Envelope Punch Board er weer eens bijgepakt. Dit blijft toch een fijn gereedschap! Ik gebruik het graag.

Daarnaast ben ik aan de slag gegaan met het Under the mistletoe design papier van Stampin' Up!®
En ik moet zeggen, dat ik steeds enthousiaster ben geworden over dit papier, naarmate ik meer met dit papier heb gemaakt. Je kunt er zoveel leuks mee maken! Je zult het dan ook nog vaker terug zien komen de aankomende week.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Eigenlijk is dit weer een soort envelop kaart, want aan de binnenkant heb ik weer een vakje gemaakt, waar een kaart in past. Zo kun je het als gewone kaart gebruiken, maar is deze kaart ook geschikt om er een cadeaubon van de te maken of voor een geldcadeau.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com


De kaart is verder versierd met wat teksten uit de stempelset Christmas Pines en wat gestanste takjes uit de bijpassende stansenset. En omdat het met kerst allemaal net even iets extra's mag hebben, heb ik nog een klein beetje bling toegevoegd in de vorm van zilver glimmer paper.

Dit is de eerste creatie uit mijn kerstserie. De komende week zul je nog een aantal leuke kerstcreaties voorbij zien komen gemaakt met deze producten. 

Al deze producten zijn uiteraard verkrijgbaar via Caro's Kaartjes, want ze komen uit de Stampin' Up!® jaarcatalogus 2018-2019.

Ik hoop dat ik je heb weten te inspireren. Voor meer inspiratie scroll je even door naar het einde van deze blogpost, want daar kun je nog een link vinden naar een ander leuk Chrismas in July project.

Ik wens je nog een fijne maandag.

Tot Stempels!





Gebruikte Stampin' Up!® producten:

Klik op het plaatje voor meer productinformatie of om meteen te shoppen.




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 

Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Het gebruikte Under the Mistletoe Design Papier is ook verkrijgbaar in de lopende Stampin' Up!® actie. Let op: deze actie is alleen geldig in de maand juli!
Hieronder lees je er alles over:

Designer Series Paper Actie

loopt van 1-31 juli 2018
4 halen = 3 betalen 

(Let op: geldt alleen voor het papier wat in de actie wordt aangeboden)



De volgende designer series paper series zijn verkrijgbaar binnen deze actie:

Koop je er 3, dan krijg je er eentje gratis bij naar eigen keuze
Oftewel 4 halen = 3 betalen!

Je kunt een combinatie maken van diverse pakketten, maar je mag ook 4 keer hetzelfde uitkiezen, de keuze is geheel aan jou, maar wel binnen de design papier series die mee doen aan deze actie. 
(Let op: het designpapier wat ik in bovenstaande creatie heb gebruikt zit niet in deze actie)

Ook een leuke optie is om samen te delen met je vriendin!



SUPER aanbieding -   10 GRATIS Stampin' Up!® inktpads! - alleen in juli!



Alleen in juli ontvang je 10 GRATIS Stampin' Up!® inktpads van jouw favoriete kleurenfamilie t.w.v. €81 wanneer je het starterspakket aanschaft. 

Je betaalt voor het starterspakket €129, je mag voor €175 aan Stampin' Up!® producten uitzoeken (= €46 aan GRATIS Stampin' Up!® producten) + alleen in de maand juli dus 10 gratis inktpads!
WOW, wat een mooie deal voor iedereen die wil gaan starten met Stampin' Up!® of voor iemand die alle kleurtjes inktpad wil sparen!

Heb je interesse in deze aanbieding of wil je er meer informatie over? Stuur me dan gerust een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: