"/""" Caro's Kaartjes: Stamp to Share - Bouquet Blooms beterschapskaart

Pagina's

11 juli 2018

Stamp to Share - Bouquet Blooms beterschapskaart




Hallo allemaal,

Van harte welkom op mijn blog!

And welcome to all the International visitors to my blog! 
There is a google translate button in the upper right corner if you'd like a translation. 😉

Und auch herzlich wilkommen an den Besuchern von Deutschland und Österreich!
Wenn Sie übersetzung wünschen, dann klicken Sie bitte auf die Googel übersetzen Button auf der rechten oberen Ecke. 😉

Het is weer tijd voor de maandelijkse Stamp to Share bloghop, waarbij ik samen met een aantal super leuke en getalenteerde buitenlandse Stampin' Up! collega's aan de slag ben geweest met de Bouquet Blooms bundle.


Een ieder van ons heeft iets leuks gemaakt met deze bundle en al deze projecten kun je bekijken wanneer je de bloghop gaat volgen. Onderaan deze post kun je straks op de next blog knop klikken en zo kun je een rondje maken langs alle mooie creaties die op je staan te wachten.

Maar laten we eerst even kijken wat ik deze keer in elkaar heb gedraaid.


Normaliter maak ik altijd een iets uitgebreider projectje voor deze bloghop, maar deze keer ontbrak het me een beetje aan tijd. Op het werk ben ik bezig aan de laatste loodjes voor de vakantie en dat vergt toch wat meer energie dan ik had gedacht. Nog even volhouden maar.

Desalniettemin wilde ik toch iets leuks maken en heb ik ervoor gekozen om een beterschapskaartje te maken, want daarvan had ik er eentje nodig. Kon ik meteen 2 vliegen in 1 klap slaan.



Voor mijn kaartje had ik bedacht, dat de Climbing Vine embossingfolder een perfecte combinatie zou zijn met deze stempels. Dit is een gloednieuwe embossingfolder en ik vind 'm echt gaaf! Door een embossingfolder op de achtergrond te gebruiken geef je je kaart net even iets extra's. Bovendien is het een snelle manier om een leuke accent te maken. En in de mooie kleur Soft Sea Foam (heel zacht groen) komt deze embossing folder prachtig uit, vind je niet?


Hoewel er bij deze bundle ook super gave stansen zitten, waarmee je een fleurige criss cross sluiting 
-zie bovenstaand voorbeeldkaartje van Stampin' Up!®-  kunt maken, heb ik deze even gelaten voor wat het was. Het moest een eenvoudig kaartje worden gezien de tijd die ik had. In het volgende filmpje laten ze je zien hoe je deze leuke criss cross sluiting met de stansen kunt maken:




Hoewel deze bundle in eerste instantie niet heel hoog op mijn verlanglijstje stond, moet ik zeggen, dat ik hem verrassend leuk vind! Zeker ook door de aparte sluiting die je kunt maken met de stansen in combinatie met de bloemen stempels. Ik hou ervan als een kaart iets bijzonders heeft. Jij ook?

Ik wens je veel plezier met verder hoppen. Mijn super gezellige, leuke, grappige en vooral zeer getalenteerde Stampin' Up!® collega Monica Gale inspireert je ook graag met haar creatie. 
Mis het niet en klik snel op de Next Blog knop hieronder.




Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® producten:



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

3 opmerkingen:

stampwithamyk zei

So pretty Caro! Love the soft colors and your beautiful design! :)

Jolanda de Bode zei

Echt een heel lief kaartje. Leuk kleurtje ook trouwens.

Nadine (https://stempelmami.de/) zei

Deine Karte ist so wunderschön, liebe Caroline :) ! Ich liebe die pastelligen Farben von Stampin Up und deine Karte wirkt so zart und romantisch. Vielen lieben dank für dein wunderschönes Projekt bei unserem Blog Hop!

Fühl dich gedrückt,
Nadine

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: