"/""" Caro's Kaartjes: Varied Vases - een zonnig kaartje

Pagina's

6 juni 2018

Varied Vases - een zonnig kaartje


carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.nl

Hallo allemaal,

Vandaag zomaar eens een snel en zonnig kaartje, wat het beloofd vandaag weer een zonnige dag te worden.

Met de nieuwe gele kleur Pineapple Punch als basis van mijn kaart was ik al een heel eind op de zonnige weg. 

In deze kleur heb ik ook een leuk gestreept designpapiertje gevonden, wat heel goed van pas kwam. Dit designpapiertje komt uit een blokje 6x6 inch met designpapier in alle nieuwe In Color kleuren van 2018-2020. Dit papier blokje bevat papier in 5 kleurtjes met 4 verschillende patroontjes.

Om de boel wat fleuriger te maken, heb ik een paar bloemenvaasjes op mijn kaart geplakt.
Zijn ze niet schattig?!

Deze vaasjes met bloemen komen uit de stempelset Varied Vases. Hierbij is een bijpassende pons verkrijgbaar, zodat je de vaasjes niet hoeft te knippen. Zo fijn! 

Deze stempelset is ontworpen door Mary Fish, één van de demonstratrices die voor 1 miljoen dollar aan Stampin' Up!® producten heeft verkocht. WOW! Dat zijn heel wat stempeltjes...

Om de vaasjes van water te voorzien heb ik een stempeltje uit de Love what you do stempelset gebruikt. Zo kreeg ik niet van die recht gevulde vaasjes, maar is het wat speelser.

Lieve mensen, ga lekker genieten van het mooie weer!

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® producten:



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: