"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Bloemen zeggen meer

Pagina's

8 juni 2018

Stampin' Up!® Bloemen zeggen meer

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Om gezellig het weekend in te gaan heb ik een leuk kaartje gemaakt in de twee nieuwe paarse kleuren van Stampin' Up!®

Nu ben ik zelf nooit zo heel erg van het paars. Maar ik ken een paar mensen, die paars helemaal geweldig vinden. Dus ik dacht kom op Caro, doe eens gek en pak ook eens een ander kleurtje dan je standaard kleuren.

Ik moet zeggen, het viel me alles mee! Deze kleuren paars vullen elkaar mooi aan.

Zie je die leuke stansjes aan de voorkant? Die zijn nieuw!
Zijn ze niet enig met die 'stikseltjes' zo? Dat zit al in de stans.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Deze kaart is eigenlijk tot stand gekomen uit een proefmodelletje, wat ik had gemaakt om de restaurantcadeaubon verpakking te maken. {Klik hier om dit project te bekijken}.

De maat klopte nog niet helemaal, dus van dit overblijfsel heb ik een kaartje gemaakt. Zonde om weg te gooien!

De stempelset 'Bloemen zeggen meer' lag nog op mijn bureau, dus dat kwam goed uit. Kon ik meteen nog een voorbeeldje maken met deze stempelset.

carooskaartjes@hotmail.nl : carooskaartjes.blogspot.com

Helemaal aan de binnenkant heb ik nog een leuk Nederlands tekstje gestempeld. Deze komt uit de stempelset 'Van Alles Wat'. In deze set zitten allemaal leuke kleine tekst stempeltjes.

Ondanks dat paars nog steeds niet mijn kleur is, vind ik het toch wel een aardig kaartje geworden.
Wat denken jullie, zal ik vaker paars gebruiken of toch maar liever andere kleurtjes?
Misschien moet ik het eens met wat andere kleuren samen combineren. Mmm....dat gaat op de ideetjeslijst.

Ik wens je een heel fijn weekend!



Gebruikte Stampin' Up!® producten:




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: