"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Picture Perfect Birthday restaurantcadeau verpakking

Pagina's

31 mei 2018

Stampin' Up!® Picture Perfect Birthday restaurantcadeau verpakking

www.carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend hadden wij een leuk feestje en voor de gastheer en gastvrouw heb ik een restaurant cadeaubon in een leuk jasje gestoken. 

Dit was ook meteen een mooie gelegenheid om de nieuwe In Color kleuren eens uit te proberen.
Ieder jaar komen er weer 5 nieuwe In Color kleuren uit, die 2 jaar in de collectie blijven. 


Wat een heerlijke knalkleurtjes! Ik had het idee, dat onze buurtjes wel van kleur houden, dus ik ging voor de primaire kleuren van dit stel rood, groen en blauw. In Stampin' Up!® termen Lovely Lipstick, Call me Clover en Blueberry Bushel genaamd. Geweldig toch, hoe ze iedere keer weer van die mooie dubbele namen voor de kleuren weten te verzinnen bij Stampin Up!®?!

Voor de voorkant heb ik me laten inspireren door mijn collega Krista Frattin van The Crafty Carrot.
Zij had zo'n gezellig kaartje gemaakt met de Picture Perfect Birthday stempelset, dat ik besloot om dit na te maken op deze cadeaubon in deze knalkleurtjes.

www.carooskaartjes.blogspot.com


Natuurlijk heb ik ook de binnenkant wat aangekleed. Dat is wel zo gezellig en feestelijk.

En zo had ik eigenlijk redelijk snel een redelijk saaie cadeaukaart omgetoverd in een cadeautje wat leuk is om weg te geven. Nu maar hopen, dat de buurtjes er ook blij mee waren. Het was in ieder geval een gezellig feestje. 

Tot Stempels!



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: