"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Springtime impressions

Pagina's

5 juni 2018

Stampin' Up!® Springtime impressions

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag liet ik jullie al een kaartje zien helemaal in het wit met deze prachtige stans.
Terwijl ik met dat kaartje bezig was, bedacht ik me, dat deze stans ook wel erg mooi zou zijn op karton in de nieuwe kleur Soft Seafoam, een hele zachte kleur groen. Dat moest natuurlijk even uitgeprobeerd worden, dat begrijp je. Wat een mooi zacht kleurtje is dit! En jawel, groen...de meeste mensen weten dat ik niet zo van groen hou, maar ik moet zeggen dat ik bepaalde kleuren groen de laatste jaren steeds meer weet te waarderen. Nu een nieuw kleurtje erbij voor op het favorietenlijstje!

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Uiteindelijk was ik zo lekker bezig en heb ik nog wat leuke kleurtjes uitgeprobeerd met deze stans.
Ik ben benieuwd welke jouw favoriet is!


Deze kaartjes zijn te bewonderen bij onze Stempel en Scrap workshop en uitverkoop op 16 juni a.s.
Er zijn nog een paar plaatsjes voor de workshop.
Deze is van 10.30 -12.30 uur 
Kosten €19,50 
(inclusief materiaalpakket, koffie/thee/lekkers, catalogus, lootje en gratis toegang tot de uitverkoop)

De uitverkoop begint om 14.00 uur.
Bijdrage €2,50 (inclusief koffie/thee/lekkers, catalogus, kortingsbon en lootje)
We hebben echt heel veel leuke Stampin' Up!® producten, welke niet meer via Stampin' Up!® verkrijgbaar zijn uitgezocht voor deze uitverkoop. Dus kom gezellig snuffelen naar jouw favorieten en ontmoet ondertussen andere gezellige creatieve mensen.

Dit alles vindt plaats in Cultureel Centrum De Vang in Wateringen

Lijkt het je leuk om te komen?
Geef je dan op via de volgende link:

Wij zien je graag op 16 juni a.s. in Wateringen!

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® producten:



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: