"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - Fleurige Groetjes

Pagina's

4 juni 2018

Makkelijke Maandag - Fleurige Groetjes

Hallo allemaal,

Gisteren helaas even geen Scrap Sunday, want ik ben druk verder gegaan met opruimen en reorganiseren van al mijn knutselspullen. Wat een klus! Maar ik moet zeggen, het vleugt, zoals ze dat hier in het Westland zeggen. Zo zachtjes aan komt er orde in de zaken en dat is natuurlijk heel fijn.

Daarnaast heb ik wat gezellige voorbeelden gemaakt voor onze workshop op 16 juni a.s.

Om de week fleurig te beginnen op deze Makkelijke Maandag ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Stempelset 'Bloemen zeggen meer'. Als je eenmaal met deze stempelset begint kun je er bijna niet meer mee stoppen.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Voor de kaartjes van vandaag heb ik me laten inspireren door een buitenlandse collega, maar ik weet even niet meer wie dat was. Oeps sorry! Er is een speciale facebookpagina voor demonstratrice van over de hele wereld en daar had ik wat leuke voorbeelden voorbij zien komen in mijn favoriete kleurtjes. Deze kaartjes heb ik als uitgangspunt genomen voor de kaartjes die ik je vandaag laat zien.

www.carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Deze keer heb ik de binnenkant en de envelop ook bestempelt, want dat is eigenlijk toch wel veel leuker. En als je dan toch bezig bent gaat het in één moeite door. 

De enveloppen van Stampin' Up! zijn super om op te stempelen. Ze zijn mooi glad, zodat je een mooie afdruk van je stempel krijgt en ze zijn stevig van kwaliteit. Ze zijn veel mooier dan die hele goedkope. En dan kun je denken, tsja het is maar een envelop, maar het maakt toch verschil. Ik wil mijn eigen gemaakte kaart gewoon mooi verpakken om op te sturen.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Nu ik toch bezig was heb ik meteen nog een snel kaartje gemaakt. Heel eenvoudig, maar met vlindertjes...altijd leuk!

Ook hiervan heb ik de binnenkant en de envelop wat versierd.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Aan de binnenkant maakte ik een klein foutje door scheef te stempelen.
Maar dat is gelukkig zo opgelost met een nieuw laagje erop.

Wil je één van deze kaartjes ook eens maken?
Kom dan gezellig naar de Stempel & Scrap workshop op 16 juni a.s.


Samen met mijn vriendinnen Monique en Leoni organiseer ik weer een gezellig stempelfeestje.
Van 10.30 - 12.30 uur ben je van harte welkom in De Vang in Wateringen.

Kosten bedragen €19,50
Dit is inclusief materiaalpakket voor 4 kaarten en een bijpassend doosje, koffie/thee met wat lekkers/candybar en een lootje voor de loterij.

Daarnaast heb je de eerste keus bij onze uitverkoop van Stampin' Up!® materialen die niet langer via Stampin' Up!® verkrijgbaar zijn. We hebben SUper veel, dus zorg dat je het niet mist!

Wil je je opgeven? Klik dan op de volgende link en vul ons aanmeldingsformulier in:


Wil je alleen naar onze uitverkoop komen?
Dat kan ook!

Deze begint om 14.00 uur en duurt tot maximaal 17.30 uur.
Hiervoor vragen wij een bijdrage van €2,50, welke je ruimschoots terugkrijgt in de vorm van een catalogus, een kortingsbon en een lootje voor de loterij.

Graag vragen we je om je op te geven via bovenstaande link als je wilt komen (ook voor de uitverkoop!), dan hebben we een beetje een idee hoeveel mensen we kunnen verwachten.

Hopelijk zien we jou ook op zaterdag 16 juni a.s.!

Wil je meer Makkelijke Maandag inspiratie? 
Neem dan ook eens een kijkje bij mijn Makkelijke Maandag maatjes:

Ik wens je nog een hele fijne maandag toe.

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.


2 opmerkingen:

Monique1971 zei

Ik vind je kaartjes weer erg leuk geworden. Mooie kleuren en zo'n gave stempelset 😃

Miriam zei

Wat een heerlijke kleurtjes!
Superleuke kaartjes weer...

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: