"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Varied Vases scrapkaartje

Pagina's

15 juni 2018

Stampin' Up! Varied Vases scrapkaartje

carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met wat restjes die ik nog had liggen. Zo had ik het labeltje en het gestanste rondje al eerder gemaakt, maar nog niet gebruikt. Zonde om weg te gooien, dus ik besloot om er een kaartje mee te maken. 

Aangezien ik heerlijk bezig was met de Varied Vases bundle heb ik deze ook voor dit kaartje weer gebruikt. De bundle is zo leuk! En met bijpassende pons. Te gek toch?! Wie is er niet dol op ponsen... Het scheelt je een hoop fijn knipwerk. 

Nu heb ik wel even heel fijn het bloemetje uit zitten knippen. Even een klein ZEN momentje. Ik word namelijk lekker rustig van deze knipwerkjes. Wel heb ik er tegenwoordig een leesbril bij nodig helaas. Maar ja, dat krijg je als je boven een bepaalde leeftijd komt ben ik bang.

Vandaag heb ik in plaats van de mooie rode kleur Lovely Lipstick eens een ander kleurtje gekozen, namelijk het nieuwe Blueberry Bushel (vrije vertaling: een bosje/struikje bosbessen - hoe kom je erop?!). Een prachtige diepblauwe kleur!

De achtergrond heb ik weer bestempeld met hetzelfde bloemetje als ik gisteren heb gebruikt voor mijn envelopkaart. {Klik hier om deze te bekijken}.

Al met al ben ik lekker in de weer geweest met het schuiven van alle losse elementjes totdat ik het een leuk kaartje vond. Dat vind ik het leuke aan scrapkaartjes; schuiven en nog eens schuiven, nee toch niet hier, maar misschien daar, ja dat is beter...en zo kom je uiteindelijk tot een gezellig kaartje.
Geinig toch?

Uiteraard is deze leuke Varied Vases bundle ook via Caro's Kaartjes verkrijgbaar. 
Op 22 juni a.s. ga ik weer een verzamelbestelling doen. 

Wil jij gezellig mee bestellen? 
Laat het me dan voor 22 juni a.s. weten via carooskaartjes@hotmail.nl

Ik hoop dat dit jouw dag een beetje op heeft kunnen fleuren en wens je veel plezier vandaag!

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® producten:




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

1 opmerking:

Diny zei

Wow....wat een schitterend kaartje Caroline!
Groetjes Diny

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: