"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Varied Vases verjaardagskaartje

Pagina's

16 juni 2018

Stampin' Up! Varied Vases verjaardagskaartje

carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

In de serie creaties gemaakt met de Varied Vases bundle vandaag de laatste van het stel.
Wat een ontzettend leuke bundle is dit zeg!

Zoals jullie wel hebben gemerkt vind ik deze bundle vooral erg leuk in combinatie met de kleur Lovely Lipstick (rozerood) en het daarbij passende In Color 2018-2019 designpapier.

De vaasjes heb ik van 'water' voorzien door een stempeltje uit de stempelset 'Love what you do' te gebruiken. Super simpel en easy.

Ik heb echt veel plezier gehad met deze set de afgelopen week. Hopelijk hebben jullie ook genoten van mijn creatieve uitspattingen.

Voor wie net zo enthousiast is geraakt als ik en deze stempelset, pons en/of bundle graag wil bestellen, ga ik op 22 juni a.s. een verzamelbestellling doen.

Wil je deze leuke producten of andere Stampin' Up!® producten bestellen?
Laat het me dan voor de 22ste weten via carooskaartjes@hotmail.nl.

Morgen is het weer tijd iets anders leuks. Kom je dan weer even langs?

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® producten:






Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: