"/""" Caro's Kaartjes: Stamp to Share - Varied Vases

Pagina's

13 juni 2018

Stamp to Share - Varied Vases


Hallo en welkom bij de Stamp to Share bloghop van de maand juni.

Deze keer hebben we fleurige inspiratie voor je, want het design team is druk aan de slag gegaan met de Varied Vases bundle. 

International bloghoppers please use the google translate button, so you can read what I wrote. 😉


Deze bundle bestaat uit de Varied Vases stempelset + een bijpassende pons, de vases builder punch.
Wanneer je de stempelset en de pons samen aanschaft in een bundle heb je 10% korting op de totaalprijs, ten opzichte van wanneer je ze los zou aanschaffen. Toch weer leuk mee genomen, want alle kleine beetjes helpen niet waar?

Deze leuke bundle kost samen €47,50 en is uiteraard via mij of één van de andere design team leden te bestellen.

Laten we snel gaan kijken wat ik er voor deze bloghop mee gemaakt heb.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Aangezien mijn lieve vriendin Barbara uit Oostenrijk deze keer niet mee kan doen met de bloghop, maar het toch wel leuk is, als ze er toch een beetje bij is, heb ik mij laten inspireren door één van haar leuke creaties met deze geweldige bundle. 

Barbara had laatst namelijk een heel leuk filmpje gemaakt van een grote omslagkaart. 
Deze wilde ik ook graag uitproberen. 

Van Barbara heb ik toestemming om haar filmpje met de werkinstructie van deze kaart in deze blogpost met jullie te delen. Whahooo te leuk! Hier is haar filmpje:


Nu wil het geval dat ik geen 30x30 vel bij de hand had. Dus ik heb haar variant aangepast, zodat ik het uit een A4 kaartkarton kon maken.

De maten hiervoor zijn als volgt:

Voor het mapje:

  • neem een A4 stuk cardstock (ik heb de kleur crumb cake genomen)
  • Leg de lange kant tegen de bovenkant van je rilbord of snijmachine
  • Ril op 10 cm
  • Draai je papier 180 graden en ril deze kant op 7 cm 
  • Leg nu de korte kant tegen de bovenkant van je rilbord of snijmachine
  • Ril de bodem over de gehele lengte op 3,5 cm
  • Knip de rillijnen van de bodem in en knip de 2 onderste kleine zijstukken weg.
  • Rond de hoekjes af
  • Plak het mapje in elkaar 

Voor de flap van het mapje:

  • Snij een stuk kaartkarton van 12,7 x 10 cm
  • Ril op 5 cm
  • Plak dit aan de achterkant van het mapje vast
  • Versier het mapje naar eigen idee

Voor de kaart:

  • Snij een stuk gekleurd karton op 12,4 x 17,4 cm
  • Snij een stuk wit karton op 12 x 17 cm
  • Versier naar eigen idee

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Naast deze leuke envelopkaart heb ik ook nog een snoepig klein bijpassend doosje gemaakt.
Zo heb je een leuk setje voor een jarige.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Voor de envelop heb ik een vel crumb cake bestempeld met witte bloemetjes. Dit heb ik gedaan met de witte Craft inkt van Stampin' Up!®. Wanneer je een heel A4 bestempeld heb je je eigen bloemetjes design papier! Zo leuk om te doen.

Voor nog meer super leuke inspiratie met deze geweldige bundle kun je terecht bij mijn Stamp to Share collega's. Zij hebben ook weer erg hun best gedaan om er iets leuks van te maken voor je, dus hop gezellig even bij ze langs.

Het eerst volgende blog is van mijn zeer getalenteerde collega Cathy Caines. Cathy is ook lid van het Stampin' Up!® Artisan Design Team en maakt de mooiste dingen, klik dus snel op de next blog button om te zien wat zij voor je in petto heeft.

Heel veel plezier gewenst!



Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® producten:
Whisper White Craft Stampin' Pad
Whisper White Craft Stampin' Pad




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


2 opmerkingen:

Cathy Caines zei

Wow, I love that you used the gray to stamp the outline. It makes it so much softer! Beautiful!

Paula Dobson zei

I love it!! I so want to make both of these projects myself. I am going to stalk you until you share how you made that gorgeous box to match! The colour choices are divine too x

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: