"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® - Varied Vases 2

Pagina's

12 juni 2018

Stampin' Up!® - Varied Vases 2

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal, 

Gisteren liet ik tijdens de Makkelijke maandag een snel en leuk kaartje zien met de stempelset Varied Vases. Nu wil het geval, dat ik niet meer kon stoppen met deze leuke set, dus maakte ik meteen nog een aantal kaartjes, welke deze week voorbij gaan komen.

Daarnaast is er op woensdagavond een nieuwe Stamp to Share bloghop, waarbij deze bundle ook in het zonnetjes staat. Dat betekent nog meer inspiratie met deze fantastisch leuke set! 

Voor het kaartje van vandaag heb ik de vaasjes uit design papier geponst. Ik vond dat een erg leuk effect geven.

De mooie rode kleur lovely lipstick lag nog op mijn bureau, dus ik heb meteen een paar kaartjes in dit kleurtje gemaakt. Dit is kaartje nummer 2 en zoals gezegd zullen er meer volgen deze week.

Fijne dinsdag en Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® producten:



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: