"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - Varied Vases

Pagina's

11 juni 2018

Makkelijke Maandag - Varied Vases


Hallo allemaal,

Eén van de ideetjes van de Makkelijke Maandag is, om leuke en eenvoudige kaartjes te laten zien, die je snel kunt maken.

Met de stempelset Varied Vases kun je heel goed uit de voeten voor Makkelijke Maandag creaties.
Ik liet je gisteren al zien, dat je met deze stempelset zelf leuke design papier kunt maken.
En vandaag heb ik een gezellig verjaardagskaartje om aan je te laten zien.

carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Net als gisteren heb ik weer gebruik gemaakt van het geweldig leuke In Color designpapier blokje. Stipjes en streepjes...maak me blij! En het leuke is, dat deze blokjes ook in de andere kleurenfamilies van Stampin' Up!® verkrijgbaar zijn. Ben je niet zo van de knalkleurtjes en wil je dit papier liever in zachte kleurtjes, dan kan dat! Dan is het Subtles blokje meer iets voor jou.

Voor deze kaart heb ik de nieuwe In Color kleur Lovely Lipstick gekozen. Van alle 5 de kleuren is er meestal eentje die je het meesta aanspreekt. Deze keer heb ik 2 favoriete In Color kleuren. Samen met Blueberry Bushel is Lovely Lipstick hier nu al favoriet.

Ik vond de stempelset, die ik vandaag heb gebruikt, meteen erg leuk. Normaal wil ik het liefst meteen aan de slag met een nieuwe stempelset, maar bij deze set duurde het iets langer. Ik heb een poosje lopen broeden hoe ik deze stempels ging gebruiken. Uiteindelijk het ik de set maar gewoon uit de kast gepakt en ben begonnen. Dat werkte super goed, want eenmaal bezig kon ik er bijna niet meer mee stoppen! Binnenkort zie je dus nog meer leuke inspiratie met deze set voorbij komen op mijn blog.

Bij de stempelset "Varied Vases" hoort ook een pons, waarmee je de tulpjes en de vaasjes kunt uitponsen. Dat scheelt een hoop knipwerk, zo fijn! 

Tip: ik heb voor het water in het vaasje gebruik gemaakt van een stempeltje uit de stempelset "Love what you do".

Ondanks dat ik snel, simpel en toch leuke kaartjes maken best lastig vind, moet ik zeggen dat ik er met deze set niet echt problemen mee heb. De stempeltjes zijn al zo leuk van zichzelf dat ze verder niet veel nodig hebben.

Wil je meer Makkelijke Maandag inspiratie? 
Neem dan ook eens een kijkje bij mijn Makkelijke Maandag maatjes:

Ik wens je nog een hele fijne maandag toe.

Tot Stempels!


Gebruikte Stampin' Up!® producten:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: