"/""" Caro's Kaartjes: Weet je wel hoe leuk je bent?

Pagina's

25 mei 2018

Weet je wel hoe leuk je bent?

carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Zo he, he, eindelijk heb ik weer eens wat geknutseld!
Ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar ik was even afgeleid met andere dingen dan Stampin' Up! 

Daarnaast ik moest me ook even verdiepen in de nieuwe Privacy wetgeving die vanaf vandaag in is gegaan en hiervoor een privacy verklaring op mijn blog zetten. Deze staat nu bovenaan bij de pagina's. 

Maar nu begonnen de ontwenningsverschijnselen toch toe te slaan en kon ik me niet langer inhouden. Ik moest echt weer eens even een kaartje maken.


carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Geïnspireerd door mijn leuke Duitse collega Jenni ben ik aan de slag gegaan met nieuwe kleurtjes die Stampin' Up! in de collectie krijgt (v.a. 1 juni a.s.). 

Wat zijn ze leuk die nieuwe kleurtjes!

Hiermee heb ik geprobeerd een regenboogeffect te maken met een stempel uit de nieuwe Nederlandse stempelset 'Bloemen zeggen meer', welke per 1 juni a.s. verkrijgbaar is.

Hoewel dit echt een super leuke set is om leuke fleurige kaarten mee te kunnen maken, komt er aan mijn kaart geen bloem te pas. Met een beetje out of the box denken kun je dus veel meer uit je stempelset halen, dan je op het eerste gezicht zou denken. 

Dit is echt typisch zo'n stempelset waarvan ik eerst denk, mwah, maar die later één van mijn favorieten wordt.

carooskaartjes@hotmail.nl ; carooskaartjes.blogspot.com

Wat ik vooral ook zo leuk vind aan deze set, zijn de Nederlandse teksten!

Weet je wel hoe leuk je bent?
Geweldig toch! 
Deze tekst staat nu al boven aan mijn favorietenlijstje. 

En waarom vind ik 'm zo geweldig?

Al mijn hele leven ga ik de strijd aan tegen mijn eigen onzekerheid. Een aantal jaar geleden zei een bijzondere vrouw tegen me: 'Je mag er zijn!' Een heel eenvoudig zinnetje op zich, maar met zoveel betekenis. Dit moment heeft voor mij veel betekent.

En nu iedere keer, wanneer ik weer Negatieve Nelly gedachten heb, die onzekerheid veroorzaken, denk ik terug aan die vrouw, dat moment en aan deze woorden, waardoor het makkelijker is om te zijn wie ik ben.

Deze kaart is dan ook voor iedereen die net als ik, last heeft van onzekerheid. Vergeet nooit, ook jij mag er zijn!

Al is er maar één persoon, die zich hierdoor gesteund of beter voelt, dan is mijn doel met deze kaart al bereikt.

Ik wens je een heel fijn weekend!

Tot Stempels!



1 opmerking:

Bianca zei

Je bent een kanjer!
Gave kleurencombinatie, lekker vrolijk.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: