"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - Love what you do

Pagina's

14 mei 2018

Makkelijke Maandag - Love what you do


Hallo allemaal!

Deze maandag begint bij ons thuis weer de normale gang van zaken.
De vakantie is voorbij, er moet weer gewoon gewerkt worden en Gio heeft vandaag een schoolreisje om de week leuk op te starten. Zelf val ik met mijn neus in de boter en mag ik meteen langer werken, omdat we een teamtraining dag hebben. Maar een goed begin is het halve werk, ik heb er zin in...

www.carooskaartjes.blogspot.com

Natuurlijk heb ik ook weer een Makkelijke Maandag kaartje voor je gemaakt.
Deze keer lag de Love what you do stempelset nog op mijn bureau en wil ik je laten zien dat je er niet persé iets met bloemen mee hoeft te maken.

Er zit namelijk ook een heel leuk stipje in deze set, waarmee je zelf achtergrond papier kunt stempelen. En wanneer je dit ook deels op de envelop toepast, is het weer een bijpassend geheel.

Ik zit in een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daar fase en ben lekker in de weer geweest met de Stampin' Up!® kleur Flirty Flamingo. Ik word er wel blij van!

Voor de mooie tekst uit deze set heb ik de kleur Soft Suede (mooie bruintint) gekozen ditmaal. Dit geeft een net iets zachtere look, dan wanneer je het met zwart zou stempelen, wat ik normaliter mooier vind voor teksten.

Het kleine hartje heb ik van de Statement of the Heart stempel en dit heb ik uitgeponst met het rondje uit het itty bitty punch pack (3/8" inch circle volgens mij). Helaas is deze niet meer verkrijgbaar.
Maar wie wat bewaard heeft wat en zo zie je maar dat je oude en nieuwe producten gewoon met elkaar kunt blijven combineren. En dat is natuurlijk hartstikke fijn.

Ik wens iedereen een hele fijne maandag toe.

Wil je meer Makkelijke Maandag inspiratie? Neem dan ook eens een kijkje bij mijn Makkelijke Maandag maatjes:


Tot Stempels!







Bestel je in de maand april en/of in de maand mei bij Caro's Kaartjes? 
Dan maak je kans op een hele set met Stampin' Markers t.wv. €125!

Voor iedere €25 krijg je 1 punt. Alle punten gaan in een pot en daaruit wordt één winnaar getrokken.
Heb je meer punten, dan maak je meer kans, maar dat lijkt me logisch.

Dit is een eenmalige actie die alleen geldig is bij Caro's Kaartjes.
De winnaar wordt op 1 juni a.s. bekend gemaakt. 😃

Wil je Stampin' Up!® producten bestellen, dan kun je hiervoor terecht in de Stampin' Up!® webwinkel. Betaling mogelijk met credit card.


Bestel je voor minder dan €200 gebruik dan a.j.b. de hostess code bij het afrekenen, zodat ik je volgende maand een leuk bedankje kan sturen. De Hostess Code van deze maand is:


Wil je Stampin' Up!® producten bestellen en heb je geen credit card? 
Dan help ik je graag en kun je je bestelling doormailen naar carooskaartjes@hotmail.nl
Ik verzoek je in dat geval om,  je naam en adresgegevens + de naam van het product met bijbehorende productnummer door te geven via de email, zodat ik alles netje voor je in orde kan maken. 😃




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: