"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday - Accordion kaartboekje tutorial

Pagina's

27 mei 2018

Scrap Sunday - Accordion kaartboekje tutorial



Hoi hoi,

Vorige week heb ik een weekje overgeslagen in verband met het Pinksterweekend, maar deze zondag doe ik weer mee aan Scrap Sunday.

www.carooskaartjes.blogspot.com
www.carooskaartjes.blogspot.com

Twee weken geleden liet ik je deze leuke kaart zien, die je ook als mini album kunt gebruiken.

Het idee voor dit kaartboekje heb ik van mijn Amerikaanse collega Ronda Wade. Ik heb alleen de maten iets aangepast, zodat je eventueel 2 boekjes uit 1 A4tje kunt halen.

Op dit project  heb ik heel veel leuke reacties gekregen en ook veel vragen naar de maten van dit boekje. Daarom heb ik weer een video gemaakt waarin ik uitleg hoe je dit boekje maakt. 




Vond je de video leuk? Wil je me dan een duimpje omhoog geven bij het filmpje op mijn you tube kanaal a.j.b? Vind je mijn video's leuk en wil je geen video's missen? Dan kun je je abonneren op mijn you tube kanaal

Ik hoop dat jullie dit projectje ook eens gaan maken en ik ben dan ook benieuwd naar jullie creaties.
Laat je het me nog eens zien?

Heel veel plezier met namaken!

Kijk voor meer inspiratie eens op de blogs van mijn Scrap Sunday vriendinnen:

  • Danielle Bennenk
  • Do Bergen
  • Sandra Korten
  • Monique De Kok – De Brabander
  • Leoni Geertsema
  • Veronique Muller


  • Tot Stempels!



    De volgende Share What you Lovebundles incl. gratis producten 
    zijn alléén in mei 2018 als bundle te bestellen:

    Share What You Love - Beginners bundel


    De Just Getting Started bundel is perfect voor mensen die net beginnen met stempelen, omdat deze bundel zowel de mooie stempelset "Love what you do", als 2 kleurtjes inktpads, papier en een blok om mee te stempelen bevat. 

    Als gratis product krijg je de Very Vanilla Note Cards & Envelopes, waarmee je al meteen een basiskaart in huis hebt. 

    Eigenlijk alles wat je in basis nodig hebt voor een goede start is aanwezig bij deze bundel.


    Share What You Love - Een beetje meer bundel



    Kies je voor deze bundle, dan kun je je creaties meteen mooi aankleden met mooie accessoires en kleur toevoegen met het bijpassende kaartkarton. 

    In tegenstelling tot de bundel hierboven ontvang je één kleur inktpad, maar met de embellishements en het cardstock kun je kleurtjes genoeg toevoegen. 

    De notecards zijn in deze bundelvervangen door 40 very vanilla enveloppen, welke je gratis krijgt. Hiermee kun je meteen de door jouw gemaakte creatie opsturen. 

    De Share what you love embellishement kit krijg je er ook gratis bij. Alleen het doosje al een hoog hebben hebben gehalte heeft. 

    Al met al een leuke kit met extra mogelijkheden.


    Share What You Love - Ik wil alles bundel


    Met deze 'Ik wil alles' bundel kun je creatief helemaal los gaan. In deze bundle ontvang je ook het prachtige stevige design papier met mooie parelmoer effecten. 

    Alle producten in deze bundle coördineren uiteraard weer helemaal met elkaar, zoals je van Stampin' Up!® gewend bent.

    Bij deze bundel krijg je naast de vanillekleurige enveloppen en de embellishmentkit ook de Statement of the Heart stempel gratis. Deze stempel is straks niet los verkrijgbaar in de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus.


    Ook kun je nu al de hele collectie In Color 2018 -2020 inktpads aanschaffen met 10% korting.

    De inktpads zijn vernieuwd en verbeterd. 
    Zo zijn ze beter stapelbaar, makkelijker te openen,  en is er aan de inkt een ontschuimer toegevoegd. Ook is er een extra kleurlabel toegevoegd, wat je aan de binnenkant kunt plakken, zodat je precies kunt zien met welke kleur je bezig bent. 

    Deze kleurtjes worden meteen in de vernieuwde, verbeterde versie geleverd. 

    Heb je interesse in één of meer Stampin' Up!® producten, stuur dan jouw bestelling door naar carooskaartjes@hotmail.nl, dan maak ik het graag voor je in orde.


    Geen opmerkingen:

    Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: