"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday - Love what you do

Pagina's

29 april 2018

Scrap Sunday - Love what you do




Hallo allemaal,

Het is weer Scrap Sunday en deze keer heb ik een leuk mini boekje gemaakt, wat ik je graag laat zien.

Dit mini boekje zou je ook kunnen maken als bijzondere kaart maken, wanneer je de foto's eruit laat.

Het idee voor dit boekje heb ik van mijn Amerikaanse collega Ronda Wade. Zij had een leuke accordionkaart gemaakt en hiervan heb ik de maten iets aangepast, zodat ik er 2 kan maken uit één A4tje.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Op de voorkant heb ik mooi nieuw design papier gebruikt uit de Share to Love bundle, welke per 1 mei a.s. ook voor klanten in speciale bundles verkrijgbaar is.

Wat je op de foto helaas niet zo goed ziet is, dat er een mooi glim effect op dit papier zit. Onderaan deze blogpost kun je een video vinden waarin Brandi van Stampin' Up!® je alle opties van de bundles laat zien. In deze video kun je ook zien hoe mooi dit papier is en dan is het in het echt nog veel mooier.

Om je eerlijk de waarheid te zeggen, dacht ik in eerste instantie...nou, dat papier hoef ik echt niet hoor! Maar ik heb het toch gekocht, omdat ik de 'ik wil alles' bundle wilde hebben. En nu ik ermee gewerkt heb, moet ik zeggen, dat ik mijn mening echt heb bijgesteld. Het is prachtig mooi stevig papier, waarmee je leuke erg leuke creaties kunt maken. Waaronder dus, dit leuke albumpje. En er zullen binnenkort nog meer leuke creaties volgen op mijn blog met dit papier!

www.carooskaartjes.blogspot.com

Wanneer je de 'Ik wil alles' bundle aanschaft, krijg je de Statement of the Heart stempel er gratis bij. Deze stempel is alleen in mei verkrijgbaar in deze bundle!

De Its a beautiful day stempel komt uit de stempelset Love what you do. Zo toepasselijk in dit geval, want dit heb boekje heb ik gemaakt met wat fotootjes van ons uitje van vorige week naar onze leuke collega Jenni in Duitsland. Jenni heeft met dit papier ook erg leuke inspiratie voor je op haar blog staan. Wanneer je dat wilt bekijken, klik dan {hier} om een kijkje te kunnen nemen.

www.carooskaartjes.blogspot.com

De stempels in deze stempelset zijn photopolymeer (transparant). Daardoor kun je makkelijk 1 klein bloemetje afknippen. Wil je de stempel dan in zijn geheel gebruiken, dan puzzel je dat bloemetje er gewoon weer bij. En dat heb ik in dit geval dus gedaan, omdat ik een enkel bloemetje wilde en niet een heel setje. Deze super tip hebben we van Jenni gekregen, die net als ik van ieniemini stempeltjes houdt.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Met het maken van dit boekje heb ik nog eens nagenoten van deze dag.

Love what you do....dat is waar het om gaat in het leven. Natuurlijk zijn er ook altijd minder leuke dingen die moeten gebeuren, zoals het huishouden bijvoorbeeld, maar maak ook echt tijd vrij om de dingen te doen waar jij blij van wordt. 


Zoals ik in het begin van deze blogpost al vermeldde, heeft Stampin' Up!® een speciale actie voor je in petto. Vanaf 1 mei 2018 kan iedereen namelijk al een aantal producten uit de nieuwe catalogus bestellen in speciaal geselecteerde product bundles. 

Er zijn 3 verschillende variaties + een bundle met de nieuwe In Color inktpads. Brandi van Stampin' Up!® vertelt je er alles over in deze video:


Mocht je één van deze bundles willen bestellen? Dat kan!
Op 1 mei a.s. verzamel ik namelijk weer bestellingen en kan ik een bundle voor je mee bestellen.

Bij iedere bundle ontvang je één of meer gratis producten. 
Onder deze blogpost kun je alle bundles in fotovorm bekijken.

Deze bundles zijn alleen in bundlevorm verkrijgbaar in de maand mei.
De producten zijn los verkrijgbaar, zodra de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus uitkomt op 1 juni a.s.

Geef jouw bestelling door via carooskaartjes@hotmail.nl, wanneer jij wilt profiteren van één van deze geweldig leuke product aanbiedingen.

Nog even terug naar de Scrap Sunday...
Wil je meer inspiratie? Neem dan gezellig nog even een kijkje bij mijn leuke Scrap Sunday maatjes:



  • Danielle Bennenk
  • Do Bergen
  • Sandra Korten
  • Monique De Kok – De Brabander
  • Leoni Geertsema
  • Veronique Muller


  • Tot Stempels!



    Share What You Love - Beginners bundel


    De Just Getting Started bundel is perfect voor mensen die net beginnen met stempelen, omdat deze bundel zowel de mooie stempelset "Love what you do", als 2 kleurtjes inktpads, papier en een blok om mee te stempelen bevat. 

    Als gratis product krijg je de Very Vanilla Note Cards & Envelopes, waarmee je al meteen een basiskaart in huis hebt. 

    Eigenlijk alles wat je in basis nodig hebt voor een goede start is aanwezig bij deze bundel.


    Share What You Love - Een beetje meer bundel



    Kies je voor deze bundle, dan kun je je creaties meteen mooi aankleden met mooie accessoires en kleur toevoegen met het bijpassende kaartkarton. 

    In tegenstelling tot de bundel hierboven ontvang je één kleur inktpad, maar met de embellishements en het cardstock kun je kleurtjes genoeg toevoegen. 

    De notecards zijn in deze bundelvervangen door 40 very vanilla enveloppen, welke je gratis krijgt. Hiermee kun je meteen de door jouw gemaakte creatie opsturen. 

    De Share what you love embellishement kit krijg je er ook gratis bij. Alleen het doosje al een hoog hebben hebben gehalte heeft. 

    Al met al een leuke kit met extra mogelijkheden.


    Share What You Love - Ik wil alles bundel


    Met deze 'Ik wil alles' bundel kun je creatief helemaal los gaan. In deze bundle ontvang je ook het prachtige stevige design papier met mooie parelmoer effecten. 

    Alle producten in deze bundle coördineren uiteraard weer helemaal met elkaar, zoals je van Stampin' Up!® gewend bent.

    Bij deze bundel krijg je naast de vanillekleurige enveloppen en de embellishmentkit ook de Statement of the Heart stempel gratis. Deze stempel is straks niet los verkrijgbaar in de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus.


    Ook kun je nu al de hele collectie In Color 2018 -2020 inktpads aanschaffen met 10% korting.

    De inktpads zijn vernieuwd en verbeterd. 
    Zo zijn ze beter stapelbaar, makkelijker te openen,  en is er aan de inkt een ontschuimer toegevoegd. Ook is er een extra kleurlabel toegevoegd, wat je aan de binnenkant kunt plakken, zodat je precies kunt zien met welke kleur je bezig bent. 

    Deze kleurtjes worden meteen in de vernieuwde, verbeterde versie geleverd. 

    Heb je interesse in één of meer Stampin' Up!® producten, stuur dan jouw bestelling door naar carooskaartjes@hotmail.nl, dan maak ik het graag voor je in orde.






    1 opmerking:

    Monique zei

    Ik had hetzelfde met dit papier, maar als je er eenmaal mee werkt.... Wat een superleuk album is dit.

    Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: