"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - Picture Perfect Birthday cadeau envelopjes

Pagina's

23 april 2018

Makkelijke Maandag - Picture Perfect Birthday cadeau envelopjes


Hallo allemaal,

En toen was het alweer maandag..
Wat vliegt het weekend toch altijd voorbij.
Het is vandaag een beetje feest, want mijn paps is jarig. 
Daarom heb ik gekozen voor een verjaardagsthema voor deze post.

Voor deze Makkelijke Maandag heb ik teruggegrepen naar een patroontje voor een geldenvelopje wat ik al vaker heb gebruikt. Het is altijd makkelijk om van deze leuke verjaardagsenvelopjes op voorraad te hebben liggen.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Ik heb ze in een iets moderner jasje gestoken, zodat ze wat meer van deze tijd zijn.
Dit ging heel makkelijk door middel van het leuke design papier uit het Picture Perfect Party blokje met 6x6 inch papiertjes (15x15 cm). Deze papiertjes passen perfect bij de Picture Perfect Stempelset.

De superleuke Picture Perfect stempelset gaat mee door naar de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus, welke a.s. juni uitkomt. Whahooo! Super leuk voor nog veel meer gezellige verjaardagskaartjes.
Die kunnen we allemaal altijd wel gebruiken toch?

Helaas moeten we wel afscheid nemen van het leuke bijpassende papier. Dus wil je dit papier nog bestellen, wacht dan niet te lang, want op=op!!

Ik heb de envelopjes in 3 verschillende variaties gemaakt met papiertjes uit dit leuke blokje. 
Omdat het papier al vrij druk is, heb ik er verder weinig poespas bij gedaan, zodat ze voor zowel kinderen als volwassenen te gebruiken zijn.

Hieronder zie je de close up foto's.
Eerlijk gezegd, kan ik niet helemaal kiezen welke ik nu het leukste vind. Jij wel?

www.carooskaartjes.blogspot.com

www.carooskaartjes.blogspot.com


Wil je ook eens zo'n geldenvelopje maken? Klik dan {hier}, dan opent de blogpost met de uitleg hoe je deze zelf kunt maken. Deze uitleg komt uit 2009 en je zult dan ook verouderde producten tegen komen in deze uitleg. Ook het tape van de Action gebruik ik allang niet meer, omdat dit tape vrij snel weer loslaat. Dat is natuurlijk zonde van je harde arbeid! Daarom gebruik ik nu liever Tombow. Anyway, de basis is nog steeds hetzelfde, dus het gaat vast lukken.

Veel plezier met namaken.


Tot slot had ik nog beloofd om de winnaars van de swapjes die ik heb verloot vandaag bekend te maken. Ik heb random winnaars laten kiezen door mijn zoon. En de winnaars zijn geworden....

Laura Kreukniet
Krista Huysman
Inge Bunnekreeft-Harbers
Sissy Hilferink

Jullie kunnen je adres doorgeven via carooskaartjes@hotmail.nl en dan zal ik aankomende week één van de overgebleven swapjes, danwel aardbei, danwel colaflesjes aan jullie opsturen.

Wil je meer Makkelijke Maandag inspiratie? Neem dan even een kijkje bij mijn Makkelijke Maandag maatjes:

Ik wens iedereen een fijne week toe.

Tot Stempels!



Voor deze geldenvelopjes heb ik de volgende 
Stampin' Up!® materialen gebruikt:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.

Alleen wanneer je via de mail bestelt geldt: 
bestellingen vanaf €60 gratis verzendkosten.




Wil je mee bestellen? 
Stuur dan jouw bestelling 
voor 29 april 2018 19.00 uur 



2 opmerkingen:

Monique zei

Gefeliciteerd met je paps! Wat een leuke mapjes zijn dit, ik ga er ook een paar maken want dat is handig om te hebben liggen.

kaneeltje zei

Altijd handig deze mapjes, ik ga ze binnenkort ook eens maken!
Mijn favoriet id de middelste, met de blauwe onderkant!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: