"/""" Caro's Kaartjes: Sale A Bration - laatste weken

Pagina's

20 maart 2018

Sale A Bration - laatste weken

Hallo allemaal! 


De laatste 2 weken van Sale A Bration zijn aangebroken!

Ben je nog niet bekend met Sale A Bration? Klik dan {hier} voor meer informatie.

Er zijn diverse aanvullende Sale A Bration producten gratis verkrijgbaar bij een bestelling vanaf €60.

Ik kan me voorstellen, dat je inmiddels door de bomen het bos niet meer ziet met al die aanvullingen. Daarom heb ik alle Sale A Bration producten hieronder voor je op een rijtje gezet:


Tot en met 31 maart a.s. mag je bij een bestelling van €60 
één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:




Tot en met 31 maart a.s. mag je bij een bestelling van €120
één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:





Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.
Verzending bij bestellingen vanaf €60 = gratis.

Tot Stempels!




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: