"/""" Caro's Kaartjes: Gift Bag Punch Board Envelop kaart

Pagina's

21 maart 2018

Gift Bag Punch Board Envelop kaart



Hallo allemaal,

Op deze woensdag laat ik jullie graag een Envelop kaart zien, gemaakt met het Gift Bag Punch Board. Ik maak graag kaarten, maar dan wel het liefst bijzondere modelletjes of in ieder geval niet te standaard. Met het Gift Bag Punch Board kun je een leuk mapje om je kaart maken, waardoor de kaart al meteen iets specialer wordt. Met het Spring Time Foils Specialty Designer Series Paper maak je het helemaal bijzonder. Een kaart gemaakt met dit prachtige papier ziet er meteen stijlvol uit.

Het leuke is, dat dit papier nu gratis verkrijgbaar is bij een Stampin' Up! bestelling vanaf €60. Je kunt dit papier dan uitkiezen uit de Sale A Bration items en je ontvangt een heel pakket, waar je zeker veel plezier van gaat hebben. Deze actie is nog geldig tot en met 31 maart a.s.


In het mapje zit een enkele kaart in dezelfde stijl. Aan de achterkant kun je nog een boodschap schrijven en/of een cadeaukaart plakken.

Mocht je het leuk vinden om deze kaart ook eens te maken, dan heb ik hier een video instructie voor gemaakt. In deze video leg ik uit hoe je met het Gift Bag Punch Board deze leuke kaart kunt maken:




Vond je de video leuk? Vergeet dan niet om even op het duimpje omhoog te klikken. Hierdoor stel je mij in staat om door te gaan met het maken van video's en daarnaast is het natuurlijk ook leuk om te zien dat je mijn video waardeert. Wil je geen video's meer missen? Abonneer je dan op mijn you tube kanaal.  Klik {hier} om je meteen te abonneren. Op mijn you tube kanaal kun je ook diverse afspeellijsten vinden met video's met hetzelfde thema, zoals het Gift Bag Punch Board. 

In de video heb ik een andere variant met hetzelfde design papier gemaakt.  Dezelfde kaart, maar met een ander papiertje ziet hij er toch net weer even anders uit.


Deze Envelop Kaart is nagemaakt naar een idee van mijn collegaatje Erica Cerwin van Pink Buckaroo Designs. Ik hoop dat je dit een leuk projectje vindt en dat je het zelf ook eens uit gaat proberen.

Een fijne woensdag gewenst.

Tot Stempels!




Voor bovenstaande Envelop kaart
 heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:
2" Circle Punch
[133782]
€ 22,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.
Verzending bij bestellingen vanaf €60 = gratis.


Tot en met 31 maart a.s. kun je bij een bestelling van €60 
één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:




Tot en met 31 maart a.s. kun je bij een bestelling van €120
één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: