"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - Remarkable You aquarel kaartjes

Pagina's

19 maart 2018

Makkelijke Maandag - Remarkable You aquarel kaartjes


Hallo!

Het is weer maandag. Het weekend is weer voorbij en we gaan weer lekker aan een nieuwe week beginnen.

Om een beetje fleurig van start te gaan heb ik 2 kaartjes met een bloem uit de stempelset Remarkable You voor je in petto. Met de stempels uit deze stempelset kun je je uitleven met diverse kleur technieken. Naast het kleuren met de Stampin' Blends, wilde ik ook eens een aquarel variant proberen.  Hieronder zie je de resultaten:


Voor het eerste kaartje heb ik een witte basiskaart genomen met daarop een laagje Fabulous Foil acetate sheet. De bloem heb ik op aquarelpapier (niet van SU! - oeps) gestempeld in de kleur Sweet Sugar Plum (zacht roze/paars) en Old Olive (groen). Daarna heb ik met een aqau painter (waterpen) de bloem ingekleurd, zonder daar verder inkt bij te gebruiken. Door met de aqua painter voorzichtig over de lijn heen te gaan, komt de kleur vrij uit hetgeen je al gestempeld hebt.

Daarna heb ik het nog wat verder ingekleurd met wat Fresh Fig inkt en Pear Pizzaz inkt. Dit heb ik met de aqua painter uit de deksel van het inkpad opgepakt en daarna voorzichtig gekleurd.
Erg rustgevend om te doen! En wat ook zo fijn is...met kleuren is er geen goed of fout! Gewoon lekker kleuren...

Toen mijn aquarel afbeelding droog was, heb ik deze uitgestanst met een ronde Stitched Shapes framelit stans en heb ik de uitgestanste afbeelding met dimensionals over het geknoopte lint op mijn kaart geplakt. Nog even een klein tekstje erop en klaar was het kaartje. Easy peasy!


Voor het tweede kaartje ben ik begonnen met een vanille kleurige basiskaart met hierop een stukje design papier (Bundle of love specialty dsp) wat ik nog over had van eerdere creaties. Deze kun je {hier} en {hier} bekijken. Verder heb ik eigenijk hetzelfde gedaan als hierboven, alleen was mijn aquarel papier wat te wit. Dit heb ik opgelost door met de aqua painter wat So Saffron inkt toe te voegen. Zo past het net wat beter bij de achtergrond van deze kaart.

Twee snelle bloemenkaartjes, maar toch net even anders. Grappig dat je met een ander design papiertje toch een ander sfeertje kunt creëren.


Met deze kaartjes doe ik mee aan SU! only challenges, waar deze keer het thema Spring (Lente) centraal staat. Klik op het plaatje om naar dit challenge blog door te schakelen. Je kunt nog tot 24 maart a.s. meedoen als dat je leuk lijkt. 

En ik kan het niet nalaten om deze kaartjes ook in te sturen voor de TGIF challenge. Ook hier kun je nog mee doen. Klik om de foto om naar de pagina van deze challenge te gaan.

Ik wens je een fijne week toe!

Meer Makkelijke Maandag inspiratie kun je vinden bij mijn leuke collegaatjes:
Tot Stempels!


Voor bovenstaande kaartjes heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:

Aqua Painters
[103954]
€ 21,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.
Verzending bij bestellingen vanaf €60 = gratis.


Tot en met 31 maart a.s. kun je bij een bestelling van €60 
één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:




Tot en met 31 maart a.s. kun je bij een bestelling van €120
één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:



9 opmerkingen:

kaneeltje zei

Fijn om weer een teken van leven te zien! De bovenste kaart is mijn plaatje, zo mooi ingekleurd!

Monique zei

Deze bloem is prachtig zo, mooi ingekleurd!

Card Bomb zei

Spectacular watercoloring! Two gorgeous cards Caro! Thanks for playing with us this week at TGIF Challenges!
-Maria

Julie Gearinger zei

Both cards are so elegant and gorgeous!! Thanks for playing along with us at SUO Challenges- hugs and we hope you can join us again soon!

Karen Barber zei

Thanks for playing along in the SUO challenge this time around!!~ beautiful card!!

Julia zei

What a beautiful card with this gorgeous floral image. What a great Spring card. So glad you joined the fun at SUO Challenges!

Connie Babbert zei

So lovely...that DSP really makes beautiful cards! Great coloring. Thanks for playing along with the SUO Challenge this time!

Mary Brown zei

I LOVE sweet, simple designs and this one is PERFECT! Thanks for joining the SUO challenge!

Cindee Wilkinson zei

So pretty! Your coloring is awesome. Thanks for playing along with the SUO Challenge.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: