"/""" Caro's Kaartjes: Remarkable You - gekleurd met Stampin' Blends

Pagina's

23 maart 2018

Remarkable You - gekleurd met Stampin' Blends


Hallo allemaal!

Het is lente! Dus ik dacht laat ik eens lekker wat bloemen gaan kleuren.
Een heerlijk ontspannend klusje.
's Avonds onder het televisie kijken heb ik ze stuk voor stuk uit zitten knippen op mijn gemak en de dag erna heb ik deze kaartjes gemaakt.
Ik vond het namelijk tijd voor wat fleurigheid in deze toch nog frisse eerste lentedagen.


De bloemen heb ik met de Stampin' Blends stiften van Stampin' Up!® gekleurd. Nu kan ik niet zo heel goed kleuren, maar hiermee lukt het toch aardig. Door de alcohol in de stiften kun je kleuren mooi in elkaar laten overvloeien. In dit geval heb ik ook eens geexperimenteerd met het overvloeien van twee verschillende kleuren; roze en groen. Ook dit gaat prima met de Stampin' Blends.
Op deze manier krijg je net weer even een ander effect en is het net of de bloem net uitkomt.

De geweldige Stampin' Blends alcohol markers blijken erg populair onder demonstratrices en klanten. We kopen ze, gebruiken ze en vinden ze geweldig! Stampin' Up! heeft hierdoor recent een drastische stijging in de verkoop ondervonden, waardoor de voorraad sneller is gegaan dan ze hadden verwacht. 

Zij hebben de moeilijke beslissing moeten maken om het hele Stampin' Blends assortiment tijdelijk op niet bestelbaar te zetten. De Stampin' Blends zijn na het eind van deze middag tijdelijk niet meer bestelbaar tot vermoedelijk eind mei, als de voorraad weer is aangevuld door de leverancier. 

Wanneer je op de winkel nu knop klikt in de rechter zijbalk kun je deze Blends nog snel bestellen, mocht je niet tot eind mei kunnen wachten. (Dit kan tot vanavond 19.00 uur - betaling mogelijk met credit card).


Met deze bloemen wilde ik niet zo'n standaard kaart maken, dus besloot ik om de Mini Treat Bag thinlits weer eens uit de kast te halen. Met deze stansen heb ik al vaker leuke kaartvariaties gemaakt en dat blijft toch erg leuk om te doen.

Deze keer heb ik de Treat Bag gestanst en in elkaar geplakt, waarna ik hem op 3.3/4 inch heb afgesneden. De gekartelde rand die normaal aan de bovenkant zit, heb ik er dus deze keer afgehaald.
Dan hou je een leuk vierkant open envelopje over. Hierin past precies een 3.5 x 3.5 inch kaartje. 

Om het kaartje makkelijk uit het envelopje te kunnen halen heb ik er nog een tabje aan gemaakt met de Circle Tab punch. Deze pons is ook echt een Must Have als je een scrapbooker bent en graag mini albums maakt.


Om de voorkant van de kaart wat op te leuken heb ik het hout papier van Stampin' Up!® gebruikt. Dit papier is verkrijgbaar in een blokje van 6x6 inch (15 x 15 cm) in diverse houtmotieven en houtkleuren. 

Uit het midden van het papier heb ik een cirkel gestanst, zodat de achtergrond niet te donker werd en de bloem er wat beter uitspringt.

Ook op het bijpassende kaartje heb ik een randje houtpapier gebruikt, zodat het geheel mooi bij elkaar past. 

Tot slot kon de tekst "Een bloemetje voor jou" natuurlijk niet ontbreken op dit kaartje. Alleen al voor dit tekstje vind ik de stempelset Recht uit het Hart geweldig. Maar ook de andere teksten heb ik al heel regelmatig gebruikt, omdat ze heel toepasbaar en divers zijn.

Zoals je op de eerste foto kunt zien heb ik mij lekker uitgeleefd in allerlei kleurtjes. 
Welke is jouw favoriet?

Ik wens je een fleurig weekend toe!

Tot Stempels!



Voor bovenstaande Envelop kaartjes
 heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:
Circle Tab Punch
[143754]
€ 22,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.
Verzending bij bestellingen vanaf €60 = gratis.


Tot en met 31 maart a.s. kun je bij een bestelling van €60 
één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:




Tot en met 31 maart a.s. kun je bij een bestelling van €120
één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:




2 opmerkingen:

kaneeltje zei

Wat een prachtige collectie heb je gemaakt, zowat zonde om ze weg te geven.

Miriam zei

Errug mooi! En helemaal in het echt...😉
Laat de lente nu maar komen en dat rottige griepvirus verdwijnen!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: