"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday - condoleance kaartje

Pagina's

25 maart 2018

Scrap Sunday - condoleance kaartje


Hallo!

In het leven gebeuren helaas ook verdrietige dingen, zoals een overlijden van een speciaal iemand.
En soms komen dit soort boodschappen in meervoud. Volgens mijn moeder komt het vaak in 3-en. Dat hoop ik niet, want zo was het wel weer even genoeg verdrietig nieuws.

Natuurlijk wil je in zo'n geval de nabestaanden bijstaan en dan is een kaartje sturen wel het minste wat je kunt doen. Een handgemaakt kaartje is dan nog specialer, omdat je er aandacht, tijd en energie aan besteed en daarbij kun je tijdens het maken van de kaart even stil staan ter nagedachtenis aan degene die is overleden.


In dit geval hield de overledene van de kleur blauw en van vlinders. Dit heb ik geprobeerd te combineren. Condoleance kaarten vind ik best moeilijk om te maken, want ik vind ze al snel te druk. Ik wilde deze kaart dan ook stijlvol en rustig houden. Daarom heb ik ervoor gekozen om het blauw met zilver te combineren en wat embossing in zilver toe te passen voor wat extra cachet. Helaas komt dit op de foto niet zo mooi door.


Ook aan de binnenkant heb ik nog wat geëmbosste bloemetjes aangebracht. Voor de rest heb ik dit rustig en ingetogen gehouden.

Omdat ik een brief wilde invoegen heb ik het mapje gemaakt, wat ik laatst in een verjaardagsvariant had gemaakt. Zo zie je maar dat dit mapje eigenlijk voor alle gelegenheden van pas kunt komen. Het is een ideaal ding en je hebt 'm zo gemaakt. Wil jij ook eens zo'n kaartmapje maken? Dan kun je de instructies in deze video volgen:




Het afscheid van degene van deze kaart is al geweest. Zij was al langere tijd ziek en is veel te jong heen gegaan. Ik wens de familie veel sterkte toe de komende tijd.

Morgen mogen wij naar nog een afscheidsceremonie van de oom van Bas. Hij is 81 jaar geworden, was nog redelijk vitaal, woonde nog op zichzelf, hield van een biljartje en is de avond daarvoor nog uiteten geweest. Je zou kunnen zeggen dat die man nog vol in het leven stond toen hij overleed. Een mooiere dood zou je je bijna niet kunnen wensen. 

Hoe verschillend kan het zijn! Sommige dingen zijn niet te bevatten...

Vandaag dus een beetje een triest berichtje, maar dat hoort ook bij de cirkel des levens.

Ik wens je toch een hele fijne zondag toe! Lekker rustig aan, zo met dat uurtje minder slaap...

Tot Stempels!


Voor bovenstaande omslagkaart / kaartmapje
 heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:
Versamark Pad
[102283]
€ 10,50
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Bone Folder
[102300]
€ 8,50



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.
Verzending bij bestellingen vanaf €60 = gratis.


Tot en met 31 maart a.s. kun je bij een bestelling van €60 
één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:




Tot en met 31 maart a.s. kun je bij een bestelling van €120
één van de volgende Stampin' Up!® product gratis uitzoeken:




1 opmerking:

Miriam zei

Nogmaals gecondoleerd, Caro.
Maar met dit kaartje steek je de nabestaanden toch een stijlvol hart onder de riem...
😘

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: