"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday - scraplayout en notitieboekje

Pagina's

1 oktober 2017

Scrap Sunday - scraplayout en notitieboekje


Het is weer Scrap Sunday en het was ook hoogtijd om weer eens een Scrappagina te maken.
Dit doe ik eigenlijk veel te weinig naar mijn eigen zin. Maar ja, die tijd he....die vliegt zo snel voorbij.

Eigenlijk stonden kerstkaarten op het programma, maar gisteren heb ik weer eens Scrap Layout gemaakt. Voor deze layout heb ik het Pick a Pattern Design Papier van Stampin' Up!® gebruikt. Dit papier is gedurende oktober verkrijgbaar in de 4 halen 3 betalen design papier actie van Stampin' Up!®.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Met dit papier kun je echt leuke dingen maken, zoals het leuk aankleden van notitieboekjes, kaarten, maar dus ook een Scrap Layout of misschien is een mini album ook wel erg leuk!

Voordat ik met deze Layout begon heb ik ook nog de basis van een speciaal notitieboekje gemaakt met hetzelfde Design Papier.

www.carooskaartjes.blogspot.com

De basis is nu af, maar ik ben nog bezig met het versieren van de binnenkant. Dit is nog niet helemaal klaar. Als het af is, al ik dit ook laten zien, want ook hier zit dit leuke papier in verwerkt.

Donderdag 5 oktober a.s. is het de dag van de leerkracht. Dit zou ook een erg leuk cadeautje zijn voor een juf, volgens mij. En misschien in iets andere variant met wat minder roze ook leuk voor een meester? Wat denk jij?

Ik wens je nog een fijne zondag!

Mocht je nog meer inspiratie op willen doen, kijk dan gezellig even bij mijn Scrap Sunday vriendinnen:



  • Danielle Bennenk
  • Do Bergen
  • Sandra Korten
  • Nina Janssen
  • Monique De Kok – De Brabander
  • Ilse van Vliet
  • Diana Besemer – Van Der Vlies
  • Ine Van Den Eijnden
  • Leoni Geertsema
  • DaniĆ«lle Bras
  • Veronique Muller
  • Caroline van der Straaten | Dit ben ik



  • Tot Stempels!



    Gebruikte Stampin' Up! producten voor de Scrap Layout:

    Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
    carooskaartjes@hotmail.nl

    Layered Letters Alphabet Photopolymer Stamp
    Layered Letters Alphabet Photopolymer Stamp
    [138692]



    1 opmerking:

    Monique zei

    Leuke lay-out, heerlijk papier om te scrappen is dit!
    Ben benieuwd naar de binnenkant van je boekje.

    Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: