"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Scrappapier aanbieding

Pagina's

1 oktober 2017

Stampin' Up! Scrappapier aanbieding


Van 1 tot en met 31 oktober 2017 heeft Stampin' Up!® een Designer Series Papier (scrappapier) aanbieding! 

Deze aanbieding is vooral erg leuk voor alle mensen, die net als ik, verslingerd zijn aan design papier. Je krijgt namelijk, wanneer je 3 pakketten dubbelzijdig scrappapier koopt, het 4e pakket helemaal gratis!

Denk je, nou dat is wel een beetje veel Caro! Kan ik me voorstellen, maar misschien heb je een vriendin, moeder of zus/of ander familielid, waar je samen mee kunt delen, zodat jullie ieder de helft hebben van al die leuke design papiertjes. Mocht je niemand hebben om mee te delen, dan kun je bij mij aangeven dat je samen met iemand zou willen delen. Zo kan ik koppels kan maken, wanneer er meerdere mensen zich aanmelden en de pakketten delen. Stuur me gerust even een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl

Deze keer is er ook Specialty papier aanbieding. Wanneer je 3 pakker van het gewone design papier koopt kun je dit iets duurdere Specialty papier als 4e helemaal gratis kiezen.

Hieronder zie je een overzichtje van alle scrappapiertjes die in de aanbieding zijn. Helaas zie je op het fotootje niet zo goed hoe mooi het papier eigenlijk is! Daarom heb ik, speciaal voor de mensen die net als ik visueel zijn ingesteld, onderaan deze blogpost nog 2 filmpjes gezet. Hierin komen een aantal van de beschikbare designer paper series voorbij en kun je op je ze op je gemak bekijken. Er zit echt heel leuk papier tussen! 

Ook de 6x6 papier blokjes (paper stack) doen mee in deze aanbieding.






Let op: 
Het laatst geshowde papier in dit filmpje zit niet in de actie helaas!

Bestellen kan via carooskaartjes@hotmail.nl


Tot Stempels!



Alle Designer Series Paper van deze actie op een rijtje:

4 halen - 3 betalen!

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: