"/""" Caro's Kaartjes: In the Spotlight - Nacht in Bethlehem

Pagina's

25 augustus 2017

In the Spotlight - Nacht in Bethlehem



Op dit moment In The Spotlight hebben we de Sneak Peek weken! Leuke voorbeelden gemaakt met producten uit de nieuwe herfst/winter catalogus 2017-2018.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Hoewel mijn hoofd er nog helemaal niet naar stond en het weer ook niet echt meewerkt om in de stemming te komen (gelukkig maar!), ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Nederlandse kerststempelset Nacht in Bethlehem. Hiermee heb ik een paar eenvoudige kerstkaartjes gemaakt.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Op het eerste kaartje heb ik de tekst centraal gezet, door dit in zilver te embossen en daarna met mijn aqua painter en wat inkt een watercolor look erover heen te maken. De tekst is uitgeponst met de nieuwe Everyday Label pons. Deze pons pas ook bij diverse andere stempelsets uit de Stampin' Up! herfst/wintercatalogus. Ik vind het een erg fijne aanvulling op mijn ponsencollectie.

Omdat ik het label eruit wilde laten springen op dit kleine 3x3 inch kaartje, heb ik het clean and simple gehouden en alleen nog wat sterretjes gestempeld aan de bovenkant.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Ook op het tweede kaartje ben ik met zilver embossing poeder in de weer geweest in combinatie met een aquareltechniek. Dit heb ik eerst goed laten drogen en daarna heb ik Jozef en Maria met het ezeltje erop gestempeld en mijn tekstje. Ook dit heb ik verder clean and simple gehouden, omdat het anders zo'n drukke bedoeling wordt op zo'n klein kaartje. 

Samen met de andere 2 kaartjes, die ik van de week al liet zin in {deze} post, vormt dit een gezellig setje.

Hou je van het traditionele kerstverhaal en wil je jouw kerstkaartjes in deze stijl maken, dan is dit jouw set! Met deze set kun je overigens ook leuke stempeltechnieken uitproberen. Ik ben echt enthousiast geraakt over deze set en dat had ik in eerste instantie niet gedacht. Ik geef het eerlijk toe!
Maar hij is echt erg leuk om mee aan de slag te gaan.

Vanaf 1 september a.s. is deze 'Nacht in Bethlehem' stempelset verkrijgbaar, los of samen met de stansen als bundle. De stansen zijn ook afzonderlijk verkrijgbaar. En, deze set is er ook in het Engels voor als je liever de Engelse teksten gebruikt op je kaarten.

Neem ook even gezellig een kijkje bij mijn gezellige collega's van de Online Stampin' Party. Zij hebben ook leuke Sneak Peeks of andere leuke voorbeelden voor je op hun blog staan:


Tot Stempels!




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: