"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday - Nacht in Bethlehem

Pagina's

27 augustus 2017

Scrap Sunday - Nacht in Bethlehem





www.carooskaartjes.blogspot.com

Hallo lieve lezers van mijn blog,

Het is een beetje laat geworden vandaag voor de Scrap Sunday blogpost. Oepsie!
Soms loopt het even anders dan je gedacht had. Heb jij dat ook weleens? 

De afgelopen week ben ik druk geweest met het maken van kleine kaartjes met de Stempelset Nacht in Bethlehem. Hierbij heb ik een leuk klein doosje gemaakt om de kaartjes in te bewaren. Het is zo ook een leuk setje om cadeau te geven.



Als basis van het doosje heb ik de super leuke nieuwe pizzadoosjes gebruikt. Deze zijn vanaf 1 september a.s. via mij verkrijgbaar, evenals deze mooie kerstbundle met Nederlandse stempels en bijpassende stansen. Hierboven zie je hoe de stempelset en de stansen eruit zien.

Ik hoop dat je een leuke zondag hebt gehad. En ondanks dat je misschien nog helemaal niet aan de kerst toe bent, was dit misschien toch een leuk voorbeeld voor als je straks zelf aan de slag gaat.

Als je nog een paar minuutjes hebt, neem dan ook even een kijkje bij mijn lieve collegaatjes van Scrap Sunday:

Tot Stempels!



Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: