"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® cupcakes and carousels deel 2

Pagina's

20 februari 2017

Stampin' Up!® cupcakes and carousels deel 2

www.carooskaartjes.blogspot.com


Afgelopen vrijdag had ik een gezellige creatieve avond bij mij thuis met een aantal teamgenoten.
Op Pinterest had ik dit leuke doosje gezien, gemaakt door Claire Napper en dat leek me een leuk project om met elkaar te maken.


Al deze materialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen dan kun je onderaan deze blogpost in het productoverzicht op 1 van de plaatjes klikken, waardoor je meteen wordt doorgeschakeld naar de Stampin' Up! webwinkel.

Wil je liever niet online shoppen, dan kan ik het ook voor je bestellen. Geen probleem!
Stuur je bestelwensen in dat geval via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl, dan maak ik het verder voor je in orde.



Zoals je op de foto's kunt zien hadden de dames het er maar wat druk mee! 

Iedereen kon 2 doosjes maken of kaartjes naar eigen idee als je doosjes niet leuk vond. Maar eigenlijk was iedereen het erover eens dat dit doosje wel erg leuk was. Ze gingen dus enthousiast aan de slag.


Ondertussen werd er gezellig gekletst en was er af en toe een kleine break voor iets lekkers uit de mini candybar.


Ik had ook een kleine inspiratie tafel gemaakt met wat creaties die ik de afgelopen tijd heb gemaakt.



De dames hebben me erg verwend met een beetje lente en een relax cadeautje. Ze wisten kennelijk precies wat ik nodig had. Erg lief! 
Dank jullie wel lieve ladies.

Volgens mij had iedereen het project af of in ieder geval zo goed als af, toen ze na een gezellige avond weer naar huis gingen. En dat is altijd fijn.

Volgende maand gaan we aan de slag met een andere Suite uit de catalogus. Ik hoop dat de dames dan weer zo enthousiast zijn.

Wil jij nu ook dit leuke doosje maken? Mijn Engelse collega Sam Hammond Donald heeft er een video van gemaakt op you tube. Het doosje is hetzelfde principe, maar Sam sluit het niet helemaal hetzelfde. Klik {hier} om deze video te bekijken.

Tot Stempels!

Photobucket

Voor dit project heb ik de volgende 
Stampin' Up!® producten gebruikt:

Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen,
dan kan dat via Caro's Kaartjes

Klik op onderstaand plaatje en shop online of
stuur jouw bestelwensen via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl
en dan maak ik het graag voor je in orde

- Het is nog steeds SALE-A-BRATION! -
Wat betekent, dat je bij iedere €60 iets GRATIS
mag uitzoeken uit de Sale-A-Bration folder

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: