"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Cupcakes and Carousels deel 1

Pagina's

19 februari 2017

Stampin' Up! Cupcakes and Carousels deel 1

www.carooskaartjes.blogspot.com


Zo op de zondagavond kan ik nog net op de valreep meedoen met de schets van het Global Design Project #74.
Deze week hebben ze weer een leuke schets! 
(scroll iets naar beneden om de schets te bekijken).

Ik hou erg van het maken van kaarten en projecten naar aanleiding van een schets, maar eigenlijk komt er nog maar weinig van, dus dit was weer een mooie aangelegenheid om dit weer eens op te pakken.

Laat er nu ook een mooi voorbeeld met deze schets in de Stampin' Up!® lente/zomercatalogus staan! Deze vond ik bij de Cupcakes and Carousels Suite. 

En dat kwam goed uit, want daar ben ik de afgelopen week heerlijk mee aan de slag geweest. De aankomende week laat ik je graag nog een paar voorbeelden met deze leuke set zien.




Het mooie lint en het leuke kwastje zijn items uit het super leuke bijpassende Cupcakes and Carousels embellishment kitje

Hierin zitten diverse gave items om op je projecten te verwerken. 
En zoals we gewend zijn van Stampin' Up!® combineert alles weer hartstikke mooi met het Cupcakes and Carousels design papier met bijpassend kaartkarton en de Carousel Birthday stempelset.

Alle producten uit de Stampin' Up!® Cupcakes and Carousels Suite zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes en zo ook deze leuke embellishment kit. Onderaan deze blogpost zie je een overzichtje van alle producten die ik voor de creaties van vandaag heb gebruikt.

Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen, dan kun je simpelweg onderaan op de afbeelding van het desbetreffende product klikken. 
Je wordt dan automatisch doorgeschakeld naar de Stampin' Up!® webwinkel

Wil je liever jouw bestelwensen doormailen, dan kan dat ook: carooskaartjes@hotmail.nl




Even terug naar de schets van het Global Design Project.

Hiervoor heb ik een kaartje gemaakt naar aanleiding van het voorbeelddoosje uit de Stampin' Up!® lente/zomer catalogus.

www.carooskaartjes.blogspotcom


Het doosjes was mij iets te roze naar mijn smaak. Ik wilde iets frissers.
Vandaar dat ik heb gekozen voor een witte basiskaart. 
Hiervoor is het dikke witte cardstock van Stampin' Up!® echt heel fijn.

Eigenlijk was ik stiekem gevallen voor het lint wat in de embellishment kit zit.
Dit lint loopt wat over in kleur wat je project net een beetje specialer maakt. 
Het kwastje maakt het helemaal feestelijk af.

Verder heb ik bij deze versie ook het paardje iets ingekleurd met een blenderpen, omdat ik dit kaartje ga sturen naar een leuke meid (mijn nichtje, die van de week jarig is).

En zo zie je maar weer, dat de voorbeelden uit de Stampin' Up!® catalogus ook erg leuk na te maken zijn en je er ook heel fijn je eigen twist aan kunt geven.

Zoals gezegd, van de week nog meer leuke voorbeelden met deze leuke serie Stampin' Up!® producten, die me een beetje een nostalisch Efteling gevoel geven.

En je zult dan ook zien, dat ik totaal uit mijn comfortzone ga qua kleur. 

Tot Stempels!

Photobucket

Voor dit project heb ik de volgende 
Stampin' Up!® producten gebruikt:

Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen,
dan kan dat via Caro's Kaartjes

Klik op onderstaand plaatje en shop online of
stuur jouw bestelwensen via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl
en dan maak ik het graag voor je in orde

- Het is nog steeds SALE-A-BRATION! -
Wat betekent, dat je bij iedere €60 iets GRATIS
mag uitzoeken uit de Sale-A-Bration folder

3 opmerkingen:

Janneke zei

Wat een leuke creaties Caro ;O)
Leuk dat je meedoet bij GDP deze week!

Caro's Kaartjes zei

Thanks Janneke! Was een toevalletje, maar ik vind het erg leuk om mee te doen. Komt er veel te weinig van. ;-)

Paula Dobson zei

I can't help but love this card and bag Caroline! Thanks for playing at Global Design Project with us.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: