"/""" Caro's Kaartjes: Sending Love ferrero doosje

Pagina's

1 februari 2017

Sending Love ferrero doosje

www.carooskaartjes.blogspot.com; carooskaartjes@hotmail.nl

Zoals je misschien al hebt vernomen staat deze week in het teken van Alles is Liefde hier bij Caro's Kaartjes. Vandaar dat ik weer lekker aan de slag ben gegaan met het Sending Love design papier blokje en wat kaartkarton om zo een leuk doosje. Om dit doosje te maken heb ik ook gebruik gemaakt van het Envelope punch board. Met dit handige gereedschap kun je zoveel leuke dingen maken! Dus heb je er een in de kast staan te verstoffen, haal hem er dan eens uit! Het is echt zo leuk om met dit punch board te werken.

Toen ik het doosje klaar had vond ik het leuk, maar er miste nog iets...

www.carooskaartjes.blogspot.com; carooskaartjes@hotmail.nl

Zeg nou zelf, wat is Valentijn nu zonder chocolade? Daarom heb ik in dit doosje een inleg gemaakt, waarin 2 Ferrero Rocher chocolaatjes passen. Ik vond het goudpapier niet zo mooi bij het rood passen. Hierop heb ik iets bedacht. Ik heb de Ferrero's verpakt in aluminiumfolie en hierop als extra touch nog een klein hartje geplakt.

www.carooskaartjes.blogspot.com; carooskaartjes@hotmail.nl

Ook met één van de andere patroontjes uit het papierblokje is dit een leuk doosje om te maken!

Dit projectje kun je komen maken tijdens de Liefde in een doosje workshop op donderdag 9 februari a.s.  Vandaag is de laatste dag om je op te geven voor deze workshop, dus wil je komen, vergeet dat dan niet door te mailen! Kun je niet op donderdag 9 februari a.s., maar wel op woensdag 8 februari a.s. van 9.30 -11.30 uur? Geef dit dan even door. Bij genoeg animo voor woensdag kan ik de workshop evt. ook dan houden.

Liefde in een doosje workshop

Het loopt tegen het einde van januari en dat betekent dat Valentijnsdag 
binnenkort om de hoek komt kijken. 
Wil jij ook iemand verrassen die je lief vindt? 
Kom dan gezellig naar de Liefde in een doosje workshopavond 
bij mij thuis in Wateringen.

Deze workshop wordt gehouden op donderdag 9 februari 2017
van 20.00 - 22.30 uur in Wateringen bij mij thuis.
Kosten: €10,00 

Kom je liever woensdag 8 februari a.s. van 9.30-11.30 uur, 
ook dan kun je je vandaag opgeven!

Tijdens deze workshop kun je 3 hartstikke leuke projectjes maken 
in rood witte kleuren.

Onder andere een leuk doosje met chocolaatjes, 
ideaal om te geven aan iemand die je lief vindt. 
Voor dit project breng je je Envelope Punch Board mee! 
Heb je geen Envelope Punch Board geef dit dan even aan.

Verder maken we ook een leuke kaart en een speciaal verrassingsproject!!

We gaan er een liefdevolle avond van maken!

Kom jij ook? 

Opgeven kan tot en met 1 februari a.s. (vandaag dus!) via carooskaartjes@hotmail.nl


Tot Stempels!

Photobucket

Voor dit Sending Love ferrero doosje heb ik de volgende Stampin' Up! producten gebruikt:

Mocht je Stampin' Up! producten willen bestellen, dan kan dat via Caro's Kaartjes
Klik op onderstaand plaatje en shop online of
stuur jouw bestelwensen via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl
Ik help je graag!
De eerstvolgende verzamelbestellling is op 3 februari a.s.

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: