"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Sending Love 6x6 one sheet boxes - met instructie video!

Pagina's

3 februari 2017

Stampin' Up!® Sending Love 6x6 one sheet boxes - met instructie video!

www.carooskaartjes.blogspot.com

Al heel de week ben ik heerlijk bezig met het Sending Love design papierblokje van Stampin' Up!®
Je kunt er zoveel leuke dingen mee maken! Ik vind de papiertjes in het blokje echt te gek en zeker niet alleen voor valentijn! Je kunt er ook Van harte van maken en het voor een verjaardag gebruiken of gewoon zomaar of lekker mee scrappen. Dat laatste heb ik nog niet gedaan...mmmm...even een blik tijd zoeken...hihihi.

Vandaag laat ik je graag deze mini one sheet boxjes zien, gemaakt van 1 velletje 6x6 inch (15x15 cm) uit het Sending Love Designer Series Paper Stack (papierblokje).

Omdat ik ze zo leuk vond om te maken, heb ik er een video van gemaakt voor jullie.
Ze zijn namelijk heel simpel en snel te maken! Kijk maar...







Voor Valentijn heb ik er een klein hartjes chocolaatje in gedaan, maar je kunt er natuurlijk gerust ook een ander kleinigheidje in doen. Erg leuk om iemand met zoiets te verrassen!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, dat ik me weer eens gewaagd heb om een video te maken.
Het is nog best een dingetje! Maar ik vond het wel leuk om te doen. 

Deze keer heb ik de video iets anders in elkaar gezet dan voorheen, want ik wilde eens wat uitproberen. Even kijken of dat bevalt....en wie weet maak ik dan binnenkort nog eens een leuk videootje van een ander leuk projectje. Heb je verzoekplaatjes? Dien ze gerust in! carooskaartjes@hotmail.nl
Dan ga ik kijken of het lukt om binnenkort speciaal voor jou een video op te nemen.


www.carooskaartjes.blogspot.com


Dit was het voor vandaag. Morgen doe ik mee met een bloghop van ons team, met als thema....je raad het al...Alles is Liefde! Kom je dan ook weer een kijkje nemen? Dan kun je lekker veel inspiratie opdoen door door te hoppen naar mijn teamgenootjes. Ik weet zeker dat het weer erg leuk gaat worden.

Alvast een heel fijn weekend gewenst.

Tot Stempels!

Photobucket


Voor dit project heb ik de volgende 
Stampin' Up!® producten gebruikt:


Mocht je Stampin' Up! producten willen bestellen,
dan kan dat via Caro's Kaartjes

Klik op onderstaand plaatje en shop online of
stuur jouw bestelwensen via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl

Ik help je graag!
De eerstvolgende verzamelbestellling is op 3 februari a.s.

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: